Z ogromną przyjemnością informujemy, że artykuł naszego CEO Krzysztofa Goreckiego pojawił się w magazynie Restaurant Management!
Dowiesz się z niego, m.in.:
- jak określenie celu dla restauracji wpływa na zaplanowanie doświadczenia gościa,
- jak wygląda sam proces planowania za pomocą narzędzia Customer Journey Map.
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Doświadczenie gościa restauracji z perspektywy marketingowej.

Microsoft Ads – czy warto reklamować się w wyszukiwarce Bing?

Marketing prawniczy – skuteczne strategie dla kancelarii prawnej

SXO – co to jest? Czy może pomóc w rozwoju Twojego biznesu?

Marketing w gastronomii – jak skutecznie promować Twoją restaurację?

Marketing hotelu – jaką strategię przyjąć w branży hotelarskiej?

Doświadczenie klienta restauracji z perspektywy marketingowej

9 najciekawszych narzędzi AI, które można wykorzystać w marketingu

Certyfikat rezydencji podatkowej – do czego służy i jak go zdobyć?

Lead sprzedażowy – co to jest i jak je skutecznie pozyskiwać?

Marketing internetowy w branży fashion – o czym warto wiedzieć?

Współpraca z klientem. Faza pierwsza – planowanie projektów.
Masz pytania?
Zastanawiasz się, jak temat przedstawiony w artykule wpłynie na Twój biznes? Nasz zespół jest tu, aby Ci pomóc! Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszelkie wątpliwości. Razem osiągniemy sukces!