Mogen David

Mogen David to jedna z marek firmy Bartex Bartol. Marka wina, znana z produkcji win koszernych, szczególnie słodkich czerwonych win, takich jak Concord oraz owocowych wariantów, np. Blackberry, Pomegranate itp. Mogen David to marka z długoletnią tradycją, łącząca doskonały smak z przystępną ceną.

Artboard 4 4

Cele projektu.

pie chart

Dotarcie do nowych odbiorców
Naszym celem było zbudowanie świadomości marki wśród nowych użytkowników. Skupiliśmy się na optymalizacji treści i strategii, aby dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. Wykorzystaliśmy różne formaty treści i platformy, aby zwrócić uwagę użytkowników. Istotny element stanowiło bieżące monitorowanie skuteczności, aby sprawnie reagować na potrzeby użytkowników.

line

Zwiększenie liczby fanów
Działania skoncentrowaliśmy na pozyskiwaniu nowych obserwatorów na platformach społecznościowych. Regularne publikacje oraz angażowanie społeczności pomogły w przyciągnięciu nowych fanów. Wsparciem w realizacji naszych celów było wykorzystanie działań płatnych.

pair

Wzrost zaangażowania
Postawiliśmy na tworzenie treści, które angażowały użytkowników poprzez quizy, ankiety i pytania do społeczności. Chcieliśmy, aby odbiorcy chętnie komentowali, udostępniali i reagowali na posty. Ważne było budowanie relacji poprzez odpowiadanie na komentarze i wiadomości. Wzmocniliśmy także więź między marką, a jej odbiorcami.

Wyzwania.

star

Ograniczenia branży alkoholowej
Jednym z kluczowych wyzwań było dostosowanie komunikacji do przepisów dotyczących promocji alkoholu. Treści musiały być zgodne z regulacjami prawnymi, jednocześnie zachowując kreatywność.

hammer

Reaktywacja profili społecznościowych
Ze względu na to, że profile marki przez dłuższy czas były nieaktywne, podejmowane działania wymagały intensywnego dobrze przygotowanego planu. W celu odbudowy aktywnej społeczności stopniowo wprowadzaliśmy treści angażujące użytkowników. Ważne było systematyczne przypominanie o marce i budowanie relacji z odbiorcami, którzy już obserwowali profil oraz zachęcenie nowych odbiorców do interakcji. Kluczowe okazało się opracowanie spójnej i angażującej komunikacji, która zwracała uwagę oraz trafiała w potrzeby grupy docelowej.

line

Stworzenie nowej strategii komunikacji
Wyzwaniem było opracowanie strategii komunikacji, która byłaby długoterminowa i spójna z wartościami marki. Musieliśmy zidentyfikować kluczowe potrzeby odbiorców oraz priorytety klienta. Wdrożenie nowego key visual’a i harmonogramu publikacji pozwoliło na uporządkowanie działań. Ważne było również utrzymanie konsekwencji w komunikacji.

Działania wykonane w trakcie projektu:

  • Stworzenie strategii komunikacji wraz z zaprojektowaniem nowej identyfikacji wizualnej.
  • Prowadzenie działań na Facebooku oraz Instagramie.
  • Wprowadzenie regularnych publikacji treści w celu odbudowy aktywności społeczności.
  • Wdrożenie działań angażujących, takich jak quizy, ankiety i pytania do społeczności.
  • Optymalizacja treści pod kątem regulacji branży  alkoholowej.
  • Monitorowanie wyników i bieżące dostosowywanie strategii.

Strategia

Działania w mediach społecznościowych podzieliliśmy na dwa etapy

Krok 1

Etap I

Wdrożyliśmy na profilach regularne publikacje treści, które miały za zadanie przypomnieć obserwatorom o marce oraz dotrzeć do nowych użytkowników. Treści zostały dostosowane do grupy docelowej, a nasze działania skupiły się na budowie społeczności wokół marki. Wykorzystaliśmy atrakcyjne grafiki i chwytliwe hasła, aby przykuć uwagę odbiorców.

Artboard 3 1 1

Krok 2

Etap II

Skupiliśmy się na angażowaniu społeczności poprzez quizy, ankiety i pytania. Celem było wzmocnienie relacji między użytkownikami a marką Mogen David. Treści te miały na celu podtrzymanie zainteresowania oraz zachęcenie do aktywności. Działania te przyniosły pozytywne efekty w postaci większego zaangażowania fanów.

Artboard 5 copy 2
Obszar kompozycji 7
kv2 copy
Artboard 1 copy 2
Obszar kompozycji 2 3
Obszar kompozycji 5 1

Efekty

Co zyskał klient?


people

ok. 3 000

nowych obserwatorów

na swoim koncie w czasie naszej obsługi

group

o 104%

więcej aktywnych użytkowników

w porównaniu do poprzedniego okresu

click

257 649

unikalnych odbiorców

w trakcie trwania współpracy

Kto odpowiadał za projekt?

Wojtek Matecki Head of Project Management

Wojtek Matecki

Head of Project Management

Kinga Sobkowiak Head of Creation

Kinga Sobkowiak

Head of Creation

Paulina Lubieniecka Project Manager

Paulina Lubieniecka

Project Manager

Opinia klienta

Polecam współpracę z inmarketing digital agency, ponieważ pracują tam kreatywni i nastawieni na osiągnięcie celu specjaliści. Na początku współpracy opracowali dla jednej z naszych marek koncepcję kreatywną, a następnie skutecznie ją wdrażali w życie, prowadząc komunikację marki na naszych kanałach na Facebooku i Instagramie. Jednocześnie byli też zawsze otwarci na pomysły z naszej strony, traktując nas przy tym nie tylko jak klienta, ale przede wszystkim jak partnera biznesowego.
Wspólnie osiągnęliśmy bardzo satysfakcjonujące wyniki na kanałach społecznościowych, docierając do większej grupy fanów i odbiorców naszych produktów.
Na uwagę zasługuje też fakt, że zespół inmarketing digital agency tworzą bardzo otwarci i pomysłowi ludzie, w gronie których każde spotkanie mijało w przyjemnej atmosferze.
Zdecydowanie rekomenduję inmarketing digital agency jako godną zaufania agencję marketingową, zdolną do generowania satysfakcjonujących rezultatów.

Bartosz Karpiński
Chief marketing officer