Zeszły rok przyniósł sporo zmian. Systemy reklamowe Facebook Ads, Google Ads i Instagram Ads doczekał się wielu nowych funkcji. Nie wszystkie rozwiązania okazały się trafione, jednak na liście nowości pojawiło się też kilka perełek. Oto zwięzłe podsumowanie 2021 roku w systemach reklamowych.

Patryk Chwiałkowski
PPC Specialist
Patryk jest naszym specjalistą PPC, który także zajmuję się analizami UX oraz projektami stron WWW, we wszystko wkłada 101% swoich sił.
Z InMarketingiem związany od 2021 roku.
Świetnie zorganizowany, co więcej spragniony wiedzy. Absolwent duńskiej uczelni Business Academy Aarhus. Jego zainteresowania zawodowe skupiają się na projektowaniu UX, zwinnych metodach zarządzania projektami oraz płatnymi reklamami w systemie Google.
W wolnym czasie Patryk poświęca się swojej największej pasji, czyli modelarstwu, którym zajmuje się od ósmego roku życia. Patryk gra także w gry komputerowe, jego ulubionym gatunkiem są gry RPG.
Gdyby nie zajmował się marketingiem, zapewne zostałby pilotem śmigłowca.
Moje artykuły
Google ADS jest jednym z najpopularniejszych narzędzi reklamowych na świecie i w Polsce. Globalnie istnieje ponad dwa miliony kont Google ADS, a 80% biznesów działających w Internecie korzysta z narzędzia Google jako głównego kanału PPC – reklama w Google zdecydowanie przoduje. Zatem ile pieniędzy jest potrzebne, by zacząć nasze działania i czy jesteśmy w stanie prowadzić konto reklamowe na własną rękę?
Pinterest staje się coraz bardziej popularny. Na platformie pojawiają się nie tylko „zwykli” użytkownicy, ale też firmy, które chcą się w ten sposób wypromować. Możliwości są bardzo dużo, zwłaszcza, że poza działaniami organicznymi warte uwagi są także działania płatne. Kto powinien zainteresować się Pinterest Ads? O tym więcej w tym artykule.
Skontaktuj się z InMarketing
Przekonaj się, że rozmowa z naszym specjalistą nie musi być nudna i jednostronna. Doradzimy, skonsultujemy, podpowiemy. Naszym celem jest dostarczenie Ci systemu generującego przewidywalne rezultaty marketingowe.
Zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą klienta, Jakubem Wojciechowskim +48 518337393 lub e-mailowo na hello@inmarketing.pl. Nakreśl sytuację i najważniejsze elementy.
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 2 dni roboczych.