Google Ads Specialist
6 000 – 10 000 PLN brutto miesięcznie
Forma zatrudnienia: Zlecenie / UOP / B2B
O inmarketing
Jesteśmy grupą specjalistów od marketingu, którzy współpracują, by rozwijać biznesy naszych Klientów. Znamy trendy w marketingu – wiemy co się klika i lubimy, gdy nasze projekty nabierają skrzydeł. Czujesz, że pasujesz do naszej ekipy?
Koniecznie zostaw nam swoje CV – może to właśnie Ciebie brakuje w naszym teamie?
Co będziesz u nas robić?
- Prowadzeniem i optymalizacją kampanii reklamowych w systemie Google Ads dla klientów z branży B2B i B2C.
- Planowaniem strategii reklamowych w ekosystemie Google.
- Analizowaniem danych Google Analytics i ustawianiem celów dla działań.
- Pracą w systemie Google Tag Manager.
- Przygotowywaniem raportów i rekomendacji dla klientów.
- Okazjonalnym uczestniczeniem w spotkaniach z klientami.
- Analizowaniem efektów oraz skuteczności kampanii.
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli
- Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w obszarze B2B i B2C.
- Posiadasz rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia.
- Cechujesz się samodzielnością, sumiennością i zaangażowaniem w prowadzeniu projektów.
- Posiadasz doświadczenie w obsłudze narzędzi Google (Google Ads, Analytics i Merchant Center, Tag Manager).
- Znasz podstawy marketingu.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze narzędzi: Search Console, Ahrefs, Senuto, Semstorm oraz narzędzi pokrewnych.
- Umiejętnie przeprowadzasz analizy wyników oraz opracowujesz logiczne wnioski prowadzonych działań.
- Posiadasz umiejętności optymalizacji kampanii Google Ads (Search Ads, Display, PMax, reklam produktowych i video-ads).
- Chętnie się uczysz i dążysz do rozwoju.
- Posiadasz znajomość podstaw copywritingu dla systemu Google Ads dla branż B2B i B2C.
- Lubisz i masz możliwości do pracy stacjonarnej (z czasem możliwość pracy hybrydowej).
Benefity inmarketing
Praca w inmarketing jest przyjemna nie tylko ze względu na atmosferę, ale też na szereg benefitów, które umilają nam czas po wyjściu z biura.
Proces / Jak wygląda proces rekrutacyjny w inmarketing?
Krok 1
Prześlij nam swoje CV
Jeśli zainteresowało Cię któreś z naszych ogłoszeń, wyśłij nam CV. Chętnie dowiemy się, gdzie pracowałaś/eś wcześniej i czym zajmowałeś się na poszczególnych etapach dotychczasowej kariery.
Krok 2
Czekaj na kontakt
Po zapoznaniu się ze zgłoszeniami, wybierzemy kandydatów, których zaprosimy do dalszego etapu. Czekaj więc na telefon i koniecznie odbierz od nieznajomego numeru!
Krok 3
Rozmowa rekrutacyjna
Po telefonicznym zaproszeniu nadchodzi czas na spotkanie w naszym biurze. Porozmawiamy o zadaniach, które czekają przyszłego pracownika i o Twoich oczekiwaniach.
Krok 4
Witamy na pokładzie!
Jeśli obie strony będą zadowolone z rozmowy rekrutacyjnej, zaprosimy Cię do pracy w inmarketing digital agency. Czuj się tu jak u siebie!
Ważne!
- Uwzględnij informacje o swojej lokalizacji w CV lub wiadomości.
- Koniecznie zawrzyj informacje o klauzuli RODO w CV.
- Aplikacje do ogłoszenia możesz zgłaszać (wymienione różne sposoby)
Dołącz do inmarketing!
Nie znalazłaś/eś stanowiska dla siebie, ale mimo to uważasz, że byłabyś/byłbyś wsparciem dla zespołu inmarketing?
Zadzwoń: +48 536 806 304
Napisz: kontakt@inmarketing.pl
Odwiedź nas:
ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6
Poznań
Nie zapomnij o umieszczeniu odpowiedniej klauzuli (wzór dostępny poniżej) w treści swojego CV. Bez tego nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej kandydatury.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez inmarketing Krzysztof Gorecki, ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6, 61-731 Poznań, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”