Na początku września odbyła się kolejna edycja konferencji Golden Marketing Conference. Tak jak się spodziewaliśmy, dzięki wystąpieniom prelegentów, reprezentanci naszego zespołu są bogatsi o bezcenną wiedzę. Zapraszamy na krótką relację z wydarzenia!

Golden Marketing Conference, czyli kopalnia wiedzy

Jak wspominaliśmy w artykule zapowiadającym konferencję, w wydarzeniu wzięło udział bardzo wielu doświadczonych i cenionych ekspertów ze świata marketingu (kto to taki zdradziliśmy TUTAJ). Harmonogram był rozbudowany, podzielony na segmenty, dlatego każdy znalazł coś dla siebie – nie zabrakło wykładu o marketingu e-sportowym, SXO, konwersjach w e-commerce, czy też projektowaniu usług i doświadczeniu klientów.

Co szczególnie zapadło w pamięć członkom InMarketing?

Patryk, nasz PPC Specialist, szczególnie zachwala wystąpienie Bartosza Pilca: Trzy prawne metody na sprytniejszy e-commerce. Bartosz opowiedział, jak prawnie zabezpieczyć e-commerce i odniósł się do kwestii związanych z RODO.

Na uwagę zasługiwało także wystąpienie: Dlaczego Twój e-sklep nie sprzedaje? Jacek Dziura wyjaśnił, jak budować sklepy i co muszą one posiadać, aby prawidłowo funkcjonować. Ogromną wartością był też przytoczony przez niego case dotyczący rozwoju sprzedaży u jednego z klientów.

Influencer marketing dalej żywy

Na Golden Marketing Conference nie zabrakło też tematu influencer marketingu – tym razem w promocji nietypowych usług na rynkach zagranicznych. Było to płynne przeprowadzenie przez cały proces współpracy pomiędzy klientem, agencją i influencerem. Z przedstawionych treści skorzystała przede wszystkim Kasia, która w InMarketing jest odpowiedzialna między innymi za social media.

O influencer marketingu pisaliśmy też już wcześniej na naszym blogu 🙂 Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, koniecznie przeczytajcie:

Pojawiliście na się na Golden Marketing Conference? Jakie są Wasze wrażenia? Koniecznie podzielcie się z nami swoimi spostrzeżeniami! 🙂