Jakub Wojciechowski

Partner & Head of Sales

K Wojciechowski

Połączenie marketingu i sprzedaży B2B pozwala na osiągnięcie efektu synergii ukazującego się w postaci spektakularnych wyników sprzedażowych

O prowadzącym

Wierzy, że marketing i sprzedaż B2B to jeden organizm, który składa się z strategii i procesów – a to pozwala na osiągnięcie ponadprzeciętnych wyników. Tworzy, doradza i konsultuje procesy marketingowe oraz sprzedażowe dla firm z sektora B2B.

Head of Sales w inmarketing digital agency, Absolwent Komunikacji w Biznesie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ukończył z wyróżnieniem Akademię Sales Angels, pasjonat książek biznesowych i kursów z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu oraz optymalizowania procesów.

Jakub współpracował między innymi z :

image 97
image 54
image 82
image 49
image 73
image 63
image 51

Zakres szkoleń

Marketing B2B

Marketing B2B

Sprzedaż B2B

Sprzedaż B2B

Procesy w marketingu

Procesy w marketingu

Mierzenie marketingu w sprzedaży

Mierzenie marketingu w sprzedaży

cele szkolenia01 3

Szkolenia, które prowadzi

Przed Tobą przykładowe szkolenia, które możemy dla Ciebie poprowadzić

Zarezerwuj szkolenie!

Nie znalazłaś/eś stanowiska dla siebie, ale mimo to uważasz, że byłabyś/byłbyś wsparciem dla zespołu inmarketing? 

Zadzwoń: +48 111 111 111

Napisz: kontakt@inmarketing.pl

Odwiedź nas: ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6
Poznań

Rezerwacja szkolenia