Jeden skutecznie działający organizm Połącz Marketing i Sprzedaż B2B

inm szkolenia 7

Połącz swoje działania i zacznij korzystać z nowoczesnych narzędzi wspierających pozyskiwanie klientów.

Na tym szkoleniu uzyskasz praktyczną wiedzę z zakresu marketingu i sprzedaży B2B i dowiesz jak prowadzić swoją sprzedaż B2B mierzalnie i skutecznie.

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestników w kwestii nowoczesnego procesu marketingowo-sprzedażowego w B2B.
  • Wskazanie konieczności wprowadzenia zmian w dotychczasowym postrzeganiu klasycznej sprzedaży.
  • Pokazanie uczestnikom nowoczesnych narzędzi stosowanych w sprzedaży i marketingu.
  • Przygotowanie uczestników do zbudowania własnych procesów marketingowo-sprzedażowych.
cele szkolenia01 8

Nie widzisz szkolenia dla Ciebie?

Korzyści dla Ciebie

Dzięki naszemu kursowi zyskasz nową wiedzę i umiejętności, które pomogą Ci w sprawnym i skutecznym prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku.

korzysci szkolenia Zdobedziesz praktyczna wiedze
Zyskasz
praktyczną wiedzy o marketingu i sprzedaży B2B.
korzysci szkolenia Poznasz gotowe rozwiazania
Poznasz
nowoczesne i sprawdzone narzędzia oraz metody pozyskiwania nowych klientów.
korzysci szkolenia Otrzymasz wszystkie informacje
Dowiesz się,
jak umiejętnie mierzyć działania marketingu i sprzedaży.
korzysci szkolenia Dowiesz sie wiecej
Rozwiniesz się
w zakresie automatyzacji marketingu i sprzedaży.

Co otrzymasz po szkoleniu?

Przygotowaliśmy dla Ciebie dodatkowe materiały i usługi, z których możesz korzystać po zakończeniu szkolenia.

szkolenia co otrzymasz po szkoleniu
szkolenia co otrzymasz dodatkowa godzina e1720769692110

Dodatkowa godzina

konsultacji z trenerem

szkolenia co otrzymasz prezentacje

Prezentacja ze szkolenia

+ pigułka wiedzy i checklista zadań

szkolenia co otrzymasz certyfikat e1720769684723

Certyfikat

i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1

Marketing i sprzedaż to jedność! Czas trwania: 3h

  • Jaka jest różnica pomiędzy klientem B2C, a B2B?
  • Kim są Buyer Persony i jaka jest ich segmentacja?
  • Jakie wartości komunikować swoim Buyer Personom?
  • Poznaj nowoczesny proces sprzedaży i marketingu.

Moduł 2

Praktyczny marketing B2B Czas trwania: 2h

Moduł 3

Nowoczesna sprzedaż B2B Czas trwania: 2h

Prowadzący inmarketing

Jakub Wojciechowski

  • Marketing B2B
  • Sprzedaż B2B
  • Procesy w marketingu
  • Mierzenie marketingu w sprzedaży
  • Skuteczny prospecting

Zarezerwuj to szkolenie!

Porozmawiajmy o szkoleniu dla Ciebie lub Twojego zespołu. Szkolimy także 1:1 oraz realizujemy szkolenia dedykowane w formie stacjonarnej lub online.

Zadzwoń: +48 536 806 304

Napisz: kontakt@inmarketing.pl

Odwiedź nas:
ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6
Poznań

Rezerwacja szkolenia