Weź udział w inmarketing days 19 - 20 czerwca i świętuj z nami urodziny naszej agencji! | Zapisz się!

Prowadzenie X 
(dawniej Twittera)

X, kiedyś znany jako Twitter, pozwala na wymianę opinii, spostrzeżeń i pomysłów. Szybkie reakcje na wydarzenia na platformie, nawiązywanie relacji z popularnymi twórcami i tworzenie własnych treści pozwoli Ci pokazać wizerunek Twojej marki szerokiemu gronu odbiorców.

prowadzenie twittera hero

Zaufali nam:

image 27
image 20
image 88
image 98
image 99

O prowadzeniu X 
(dawniej Twittera)

Prowadzenie konta na X to dynamiczny sposób na bieżącą komunikację z odbiorcami. Daje szansę na zbudowanie autentycznych relacji z użytkownikami. Angażuj się w dyskusje i szybkie reagowanie na komentarze. X (dawny Twitter) jest też nieocenionym narzędziem do monitorowania trendów i bieżącego reagowania na nie.

O prowadzeniu X 
(dawniej Twittera)

Prowadzenie konta na X to dynamiczny sposób na bieżącą komunikację z odbiorcami. Daje szansę na zbudowanie autentycznych relacji z użytkownikami. Angażuj się w dyskusje i szybkie reagowanie na komentarze. X (dawny Twitter) jest też nieocenionym narzędziem do monitorowania trendów i bieżącego reagowania na nie.

Dlaczego warto prowadzić X (dawniej Twittera)?

twitter dlaczego twitter informacje

Dostęp do informacji

Na X informacje rozprzestrzeniają się błyskawicznie. Prowadzenie firmowego profilu na X, dawnym Twitterze pozwala na szybkie dzielenie się aktualnościami.

twitter dlaczego twitter relacje

Budowanie relacji

Poprzez regularną aktywność na X (dawnym Twitterze) łatwo jest nawiązać kontakt z wpływowymi osobami i markami z branży.

twitter dlaczego twitter pozycjonowanie

Pozycjonowanie

Wpisy są często indeksowane przez wyszukiwarki, co może przyczynić się do poprawy widoczności firmy w wynikach wyszukiwania.

twitter dlaczego twitter komunikacja

Komunikacja z klientami

Krótkie, łatwe do zrozumienia komunikaty mogą być efektywne w przekazywaniu ważnych informacji, promocji i wprowadzaniu nowych produktów.

Chcesz prowadzić profil na X?

Nie musisz śledzić wszystkich pojawiających się wątków i odpowiadać na komentarze samodzielnie. Wiemy, że nie każdy ma na to czas – dlatego jesteśmy! Daj nam znać, a opowiemy, co możemy dla Ciebie zrobić!

Proces / Jak wygląda rozpoczęcie współpracy?

Krok 1
Konsultacje

W pierwszym kroku ustalamy potrzeby Twojego biznesu, zakres naszych działań i prognozujemy efekty.

Krok 2
Podpisanie umowy

Dopełniamy konieczne formalności, które umożliwią start współpracy.

Krok 3
Rozpoczęcie działań

Po podpisaniu niezbędnych umów i uzyskaniu wymaganych dostępów rozpoczynamy działania.

Dlaczego warto wybrać inmarketing?

Porozmawiajmy

Oddając swoje konto na X (dawnego Twittera) w nasze ręce możesz spać spokojnie – mamy oko na to, co dzieje się w gąszczu opinii. Jednocześnie pozostajemy z Tobą w stałym kontakcie – w końcu to Twoje konto.

facebook dlaczego inm zespol specjalistow

Zespół specjalistów

Nad Twoim przekazem czuwa zespół specjalistów ds. SM i innych dziedzin.

facebook dlaczego inm spojnosc komunikacji

Spójność komunikacji

Opracowujemy spójną komunikację dla budowania silnej marki.

facebook dlaczego inm szybkie reagowanie

Szybkie reagowanie

Jesteśmy na bieżąco i wiemy, jakie wpisy warto zrepostować.

Skontaktuj się z nami

Porozmawiajmy o X – możliwościach, jakie niesie dla Twojej marki. Masz pytania? Odpowiemy na nie!

Dlaczego warto prowadzić X swojej marki?

Twitter, obecnie X, to platforma do dynamicznego dzielenia się informacjami na bieżąco. Z racji swojej chwilowości i błyskawicznej wymiany myśli, X staje się doskonałym narzędziem do dostarczania klientom Twojej marki aktualnych, nowych informacji. Prowadzenia profilu na X opiera się na dynamicznym zaangażowaniu w dyskusje online, reagowaniu na bieżące trendy oraz dostarczaniu treści, które nie tylko przyciągają uwagę, lecz także motywują do interakcji. X to miejsce nie tylko do przekazywania informacji, ta platforma może służyć również do budowania relacji z marką.

Dzięki prowadzeniu X zyskasz nie tylko szybki dostęp do aktualności w branży, lecz także możliwość błyskawicznego reagowania na zmieniające się sytuacje oraz głos Twoich klientów. Dostosowując swoją strategię działania na Twitterze do specyfiki Twojego biznesu, możesz skutecznie wchodzić w interakcje z klientami.

Prowadzenie profesjonalnego konta na Twitterze

X służy przede wszystkim do błyskawicznej wymiany informacji i aktywnego uczestnictwa w rozmowach z innymi użytkownikami. Prowadząc X swojej marki wprowadzaj swoich obserwujących w najnowsze informacje z branży, wykorzystując związane z działalnością i tematyką tweetów hashtagi i słowa kluczowe. Angażuj się w rozmowy z klientami, repostuj, odpowiadaj na wpisy i reaguj na zmieniające się sytuacje dotyczące Twojej firmy.

Posty na X są bardzo ulotne i przez specyfikę platformy ważne jest zachowywanie świeżości publikowanych treści, dostosowując się do aktualnych trendów i wydarzeń. To coś więcej niż narzędzie do informowania – służy także do budowania społeczności wokół marki, wykorzystując wszystkie unikalne możliwości tej platformy. Skuteczne prowadzenie X firmowego pozwala na tworzenie bliskich relacji z klientami i zyskanie ich lojalności.

Na czym polega obsługa Twittera?

Planując strategię działań na X warto wybrać punkty zaczepienia, np. na jakie wątki będziemy odpowiadać, z jakimi innymi kontami branżowymi chcemy wchodzić w dyskusje lub jakie tematy mamy zamiar cykliczne poruszać w swoich wpisach. Należy pamiętać, że na X wpisy szybko przekazują informacje, angażując jednocześnie użytkowników w interakcje online. Treści muszą być więc krótkie i zwięzłe. X (dawniej Twitter), ze względu na swoją specyfikę, wymaga szybkiego reagowania na bieżące sytuacje i umiejętności odnoszenia się do nich w ciekawy i nawiązujący do Twojego biznesu sposób.

Specjaliści ds. social mediów muszą dostosowywać się do dynamicznego charakteru pratformy X, a posty powinny szybko przyciągać uwagę, by nie przepadły w dynamicznym środowisku platformy. Twórz angażujące tweety śledząc przy tym aktualne trendy w branży. W ten sposób możesz przyciągnąć do swojego profilu szerokie grono obserwatorów z grupy docelowej Twojej marki i zbudować społeczność lojalnych klientów.

Rodzaje postów na X

Na platformie X (dawniej Twitter) głównym rodzajem postów jest po prostu wpis skladajacy się z samego tekstu. Mozemy dowolnie go urozmaicać, dodając do niego np. video, zdjęcia, ankietę, wiadomość głosową, gif – możliwości można tu mnożyć. Jednak nie jest to osobna forma wpisu, poniewaz schemat i tak zostaje taki sam. W tym krótkim formacie treści muszą być przyciągać uwagę i jednocześnie dostarczać wartościowego przekazu. Posty ze wspomnianymi multimediami, takimi jak grafiki czy filmy, przekazują informacje w szybki i klarowny sposób. Wykorzystanie multimediów to sposób na zwiększenie atrakcyjności treści, zwłaszcza biorąc pod uwagę dynamiczny charakter platformy. Dodatkowo X oferuje funkcję X Spaces, co stanowi nowoczesny sposób na prowadzenie rozmów audio na żywo. To doskonała okazja do bezpośredniej interakcji z użytkownikami, odpowiadania na pytania czy prowadzenia dyskusji.

Istotną rolę na X odgrywają hashtagi, które umożliwiają przyciągnięcie uwagi użytkowników zainteresowanych konkretnymi tematami. Warto tworzyć unikalne hashtagi związane z marką, aby zbudować swoją markę online. Dzięki korzystaniu z różnorodnych form postów na X możliwe jest efektywne zaangażowanie użytkowników i budowanie społeczności wokół marki.

Zwiększenie zasięgów na X (dawnym Twitterze)

Zwiększanie zasięgów na X jest w dużej mierze zależne od algorytmów, które bardzo szybko się zmieniają. Tylko świadome działanie pozwoli na dotarcie do Twojej grupy docelowej i budowanie szerokich zasięgów. Oznacza to bieżącą i nieustającą analizę tego, co jakie tematy inny użytkownicy reagują, w jakich wątkach się udzielają, co jest trendem, a co nie. Oprócz tego ważne jest dodawanie do wpisów aktualnych słów kluczowych, aby zwiększyć widoczność w trendach. Aktywność w repostowaniu innych treści i odpowiadaniu na posty zwiększa zaangażowanie obserwujących i rozszerza zasięg, dzięki interakcjom z innymi kontami.

Grafiki i filmy są szybko przyswajane przez użytkowników, więc warto korzystać z różnorodnych form przekazu w postach. Stworzenie prywatnej listy osób czy firm związanych z branżą ułatwia interakcje i pozwala na dotarcie do szerszej publiczności zainteresowanej tematyką, w której się obracasz. W ten sposób możesz stworzyć konto o bardzo szerokich zasięgach i wykorzystać potencjał drzemiący w X (dawnym Twitterze) dla rozwoju swojej firmy.

Ile kosztuje prowadzenie konta na X?

Możesz samodzielnie publikować posty i angażować w rozmowy na portalu, aby zbudować wokół swojej marki społeczność. Prowadzenie social mediów firmy jest jednak zajęciem czasochłonnym i wymagającym pewnej dozy wiedzy i świadomości tego, jak działa dane medium. Warto więc zainwestować w profesjonalne wsparcie specjalistów, którzy podniosą skuteczność Twoich działań na Twitterze i pomogą Ci osiągnąć zamierzone efekty.

Jeśli decydujesz się na wsparcie agencji, koszty związane z obsługą profilu na X (dawnym Twitterze) przyjęcie odpowiednich założeń i celów marketingowych dla konta Twojej firmy, kontakt z project managerem, który ustali z Tobą, jak będzie wyglądało prowadzenie profilu, tworzenie treści, zarówno tekstowych, jak i multimedialnych, a także monitorowanie aktywności i reakcji na platformie. Koszty prowadzenia X (dawnego Twittera) przez agencję będą zależały od indywidualnych potrzeb projektu oraz zakresu prowadzonych działań.

Skontaktuj się z nami

Porozmawiajmy o X – możliwościach, jakie niesie dla Twojej marki. Masz pytania? Odpowiemy na nie!