Prowadzenie LinkedIna
Prowadzenie personal brandu lub konta firmowego na LinkedIn pomaga w budowaniu wizerunku i zaufania do marki. Dzielenie się wiedzą, kadrami z życia firmy czy nowościami z branży na tych pomaga i zbudować relację z odbiorcami, a na LinkedIn ich nie brakuje – w Polsce korzysta z niego ponad 5 milionów użytkowników!
Zaufali nam:
O prowadzeniu LinkedIna
LinkedIn to platfotma dedykowana profilom zwiazanym z biznesem, karierą, nauką. Kreując na nim swoją markę osobistą lub prowadząc profil firmy, Twój przekaz trafi do osób ściśle powiązanych z branżą, w której działasz. Wyobraź sobie, że mówisz do osób, które są szczerze zainteresowane lub znają się na tym o czym mówisz – tak właśnie działa LinkedIn!
O prowadzeniu LinkedIna
LinkedIn to platfotma dedykowana profilom zwiazanym z biznesem, karierą, nauką. Kreując na nim swoją markę osobistą lub prowadząc profil firmy, Twój przekaz trafi do osób ściśle powiązanych z branżą, w której działasz. Wyobraź sobie, że mówisz do osób, które są szczerze zainteresowane lub znają się na tym o czym mówisz – tak właśnie działa LinkedIn!
Dlaczego warto prowadzić LinkedIna?
Networking i relacje biznesowe
LinkedIn umożliwia budowanie i utrzymywanie relacji z profesjonalistami z branży, potencjalnymi klientami oraz partnerami biznesowymi.
Pozyskiwanie leadów
Dzięki budowaniu personal brandy i tworzeniu jakościowych treśc LinkedIn może być skutecznym narzędziem do pozyskiwania klientów.
Personal branding
LinkedIn pozwala na wyróżnienie ekspertów branżowych poprzez publikacje artykułów i postów. Dzięki temu możesz być postrzegany jako lider w swojej dziedzinie.
Employer branding
LinkedIn jest świetną platformą do promowania firmy jako atrakcyjnego miejsca pracy. Można prezentować na nim kulturę organizacyjną, projekty i sukcesy.
Czy konto na LinkedIn sprawdzi się dla Twojej marki?
Możesz wykorzystać odpowiednie komunikaty, by pokazywać swoją markę jako cenionego partnera na rynku B2B. Jak to zrobić? Odezwij się, opowiemy o tym!
Proces / Jak wygląda rozpoczęcie współpracy?
Krok 1
Konsultacje
W pierwszym kroku ustalamy potrzeby Twojego biznesu, zakres naszych działań i prognozujemy efekty.
Krok 2
Podpisanie umowy
Dopełniamy konieczne formalności, które umożliwią start współpracy.
Krok 3
Rozpoczęcie działań
Po podpisaniu niezbędnych umów i uzyskaniu wymaganych dostępów rozpoczynamy działania.
Dlaczego warto wybrać inmarketing?
PorozmawiajmyPrzejmując opiekę nad LinkedInem Twojej marki całościowo zadbamy o jej wizerunek.
Stworzymy skuteczną strategię komunikacji, która przyniesie efekty, jakich oczekujesz.
Zespół specjalistów
Nad Twoim profilem czuwają specjaliści ds. komunikacji, graficy i copywriterzy.
Spójność komunikacji
Opracowujemy spójną komunikację dla budowania silnej marki.
Szybkie reagowanie
Odpowiadamy na komentarze i zapytania pod Twoimi postami.
Skontaktuj się z nami
Prowadzenie LinkedIna przynosi korzyści, o których mogłeś nawet nie słyszeć. Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Porozmawiajmy!
Dlaczego warto prowadzić LinkedIn swojej marki?
LinkedIn to niekwestionowany lider w dziedzinie biznesowych mediów społecznościowych. Jeśli zależy Ci na budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu strategicznych relacji biznesowych, prowadzenie profilu na LinkedIn jest niezbędne. Dzięki skutecznemu prowadzeniu konta na LinkedIn możesz kreować profesjonalny wizerunek marki, co pomoże Ci w budowaniu nie tylko grupy klientów, lecz także profesjonalnego zespołu. To jednak nie wszystko – prowadzenie konta na LinkedIn pozwala zwiększyć zasięgi wśród innych firm, a to pozwoli na dotarcie dla klientów, których potrzebuje Twój biznes. Sam fakt, że na platformie znajdują się specjaliści z Twojej branży sprawia, że publikując, zapiszesz się w ich świadomości odbiorców, a stąd już większa szansa, że wrócą do Ciebie jako klienci.
Warto z uwagą śledzić trendy panujące nie tylko w Twojej branży, lecz także wśród treści i form publikowanych na platformie. W ten sposób będziesz w stanie tworzyć treści angażujące Twoją grupę docelową i budujące profesjonalny wizerunek marki.
Prowadzenie profesjonalnego konta na LinkedIn
LinkedIn to niezastąpiona platforma pozwalająca na kreowanie wizerunku firm i związanych z nimi marek osobistych w sieci. Wykorzystaj jej potencjał – publikuj regularnie wartościowe treści – przemyślenia, refleksje, artykuły czy ciekawostki związane z Twoją działalnością biznesową, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem z branży nie tylko z klientami, lecz także z innymi osobami z Twojego zawodowego otoczenia. Oprócz samego publikowania, warto też być aktywnym – reagować na posty i komentarze innych, uczestniczyć w dyskusjach. Jednym słowem robić wszystko, by dać się zauważyć. W ten sposób osoby z Twojej sieci zaczną kojarzyć Ciebie i Twoją markę, a na rynku B2B to bardzo ważny krok do pozyskania nowych leadów. W ten sposób prowadzenie konta na LinkedIn może bezpośrednio przełożć się na wzrost sprzedaży. A o to przecież chodzi w biznesie.
Na czym polega obsługa LinkedIn?
LinkedIn to przestrzeń biznesowego networkingu. Obsługa profilu powinna więc skupiać się na budowaniu solidnych relacji biznesowych, dzieleniu się ekspercką wiedzą i przemyśleniami dotyczącymi swojej pracy, a także na aktywnym uczestnictwie w dyskusjach branżowych. Wpisy pełne wartościowych informacji są mile widziane, przyczyniając się do budowania pozycji firmy jako eksperta w danej dziedzinie. Warto tu jednak wspomnieć, że treści w każdej formie dobrze sprawdzą się na LinkedIn – ważne jednak, by były merytorycze i dobrze dostosowane do odbiorców z branży.
Prowadzenie LinkedIn pozwala na zyskanie długotrwałych i pomocnych dla markirelacji biznesowych, które pomogą w rozwijaniu Twojej działalności. Rozbudowana sieć kontaktów branżowych jest kluczowa przy szukaniu nowych pracowników czy zdobywaniu klientów. Świadomie prowadzony profil na LinkedIn to jeden z elementów budowania silnej pozycji na rynku.
Rodzaje postów na LinkedIn
Na LinkedIn, platformie skupionej na treściach biznesowych, posty stanowią głębszą formę wyrażania myśli i doświadczeń zawodowych. Artykuły na LinkedIn powinny być dobrze przemyślane, wartościowe i dostosowane do oczekiwań grupy docelowej.
Krótkie, ale zwięzłe posty tekstowe są idealne do szybkiego przekazywania informacji, zadawania pytań czy inicjowania dyskusji. Stanowią one doskonały sposób na utrzymanie aktywności na profilu, budowanie społeczności wokół marki oraz angażowanie się w profesjonalną wymianę zdań. LinkedIn oferuje możliwość udostępniania zdjęć i grafik, co umożliwia wzbogacenie treści o elementy wizualne. Zdjęcia z wydarzeń firmowych, infografiki czy grafiki związane z tematyką biznesową mogą przyciągać uwagę i nadawać profilowi bardziej ludzki charakter.
Format wideo staje się coraz bardziej popularny na LinkedIn. Krótkie filmy z treściami edukacyjnymi, pokazujące kulisy biznesu czy specjalne projekty mogą zwiększyć zaangażowanie odbiorców i nadać profilowi bardziej dynamicznego charakteru. Staraj się dostosować treści do wymagań specjalistycznej społeczności biznesowej, by zbudować wiarygodny wizerunek marki i ugruntować jej pozycję eksperta. Interakcja z innymi użytkownikami, komentowanie, udostępnianie wartościowych treści to klucz do sukcesu na tej platformie.
Zwiększenie zasięgów na LinkedIn
LinkedIn to platforma do komunikacji profesjonalnej i branżowej, dlatego bardzo ważne jest posiadanie kompletnego profilu biznesowego z pełnym opisem działalności i aktualnościami. Uzupełnienie informacji na temat profilu zwiększa jego widoczność. Zamieszczaj artykuły oparte na ekspertyzie firmy. To zwiększa wiarygodność i pozwala na dotarcie do profesjonalnej społeczności. Prowadzenie profilu na LinkedIn wymaga pewnego zaangażowania, jeśli chcesz zbudować zasięgi konta.
Spersonalizowane ustawienia powiadomień o aktywnościach osób związanych z firmą pomagają w szybkiej reakcji i interakcji, co może wpłynąć na zasięgi poprzez zwiększony ruch pod postami. Aby przyciągnąć większą uwagę obserwujących i nowych osób, korzystaj z funkcji LinkedIn Live, aby prowadzić transmisje na żywo, podczas których będziesz przekazywać wartościowe i przemyślane treści. W ten sposób przyciągniesz obserwatorów z branży i zbudujesz rzetelny wizerunek firmy.
Ile kosztuje prowadzenie konta na LinkedIn?
Założenie strony na LinkedIn, jak na każdej platformie społecznościowej jest bezpłatne. Samodzielne prowadzenie konta na LinkedIn, publikowanie treści i budowanie relacji biznesowych jest bezpłatne. Jednak czasem działanie na własną rękę nie pozwala skorzystać w pełni z możliwości biznesowych, jakie daje LinkedIn.
Możesz skorzystać z pomocy specjalistów z dziedziny marketingu – specjalistów ds. social mediów, copywriterów, specjalistów ds. komunikacji, grafików i innych, by zwiększyć potencjał swojego profilu na platformie. Koszty związane z obsługą Twojego firmowego konta będą obejmować między innymi opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, komunikację z project managerem, tworzenie treści tekstowych, grafik, wideo, a także monitoring i raportowanie efektów, jakie przynoszą działania w celu ich optymalizacji. Koszty będą zależały od zakresu świadczonych usług.
Skontaktuj się z nami
Prowadzenie LinkedIna przynosi korzyści, o których mogłeś nawet nie słyszeć. Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Porozmawiajmy!