Zbuduj swoją markę osobistą krok po kroku Szkolenie dla przedsiębiorców
Na tym szkoleniu pokażemy Ci, jak zbudować swoją profesjonalną markę osobistą oraz w jaki sposób może przełożyć się to na osiągnięcie celów biznesowych Twojej firmy.
Poznaj z nami portal LinkedIn od A do Z i dowiedz się, jak skutecznie działać w tym kanale i innych portalach społecznościowych.
Cele szkolenia
Uświadomienie uczestników, jak ważne jest budowanie swojej marki osobistej i jak może wpłynąć na prowadzoną firmę.
- Pokazanie uczestnikom, czym cechuje się portal LinkedIn i jak jest istotny, w kontekście budowania marki osobistej.
- Pokazanie (na przykładach) jak prowadzić skuteczne działania w tym portalu.
- Przedstawienie innych alternatyw (kanałów) i pokazanie plusów i minusów.
Nie widzisz szkolenia dla Ciebie?
Korzyści dla Ciebie
Zrozumiesz
Jak ważne jest budowanie marki osobistej, w kontekście prywatnym, jak i przedsiębiorstwa.
Poznasz
Portale społecznościowe do prowadzenia marki osobistej, z naciskiem na LinkedIn. Przećwiczysz przykładowe zachowania w portalu. Poznasz benchmarki z branży – dobre przykłady.
Będziesz miał/a szansę
Spojrzeć na temat budowy marki osobistej od strony strategiczno-teoretycznej (cele, sposoby komunikacji).
Zdobędziesz umiejętności praktyczne
Poznanie systemu, tworzenie treści, narzędzia pomagające w prowadzeniu profilu, przekształcenie profilu osobistego w biznesowy.
Co otrzymasz po szkoleniu?
Przygotowaliśmy dla Ciebie dodatkowe materiały i usługi, z których możesz korzystać po zakończeniu szkolenia.
Dodatkowa godzina
konsultacji z trenerem
Prezentacja ze szkolenia
+ pigułka wiedzy i checklista zadań
Certyfikat
i potwierdzenie odbycia szkolenia
Ramowy program szkolenia
- Strategia marki osobistej, czyli jak zaplanować świadome i spójne działania wspierające nasze zawodowe cele.
- Marka osobista vs. marka firmy. Jak na siebie wpływają i jak zachować spójność komunikatów.
- Komunikacja marki oparta o analizę archetypów marki, czyli jak komunikować w oparciu o swoje mocne strony.
- Budowanie biznesowych relacji w social media, czyli netykieta mediów społecznościowych i sposób na zdobycie uwagi odbiorców.
- Cechy poszczególnych portali społecznościowych. Omówienie platformy LinkedIn.
Zarezerwuj to szkolenie!
Porozmawiajmy o szkoleniu dla Ciebie lub Twojego zespołu. Szkolimy także 1:1 oraz realizujemy szkolenia dedykowane w formie stacjonarnej lub online.
Zadzwoń: +48 536 806 304
Napisz: kontakt@inmarketing.pl
Odwiedź nas:
ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6
Poznań