Zbuduj swoją markę osobistą krok po kroku Szkolenie dla przedsiębiorców

inm szkolenia 2

Na tym szkoleniu pokażemy Ci, jak zbudować swoją profesjonalną markę osobistą oraz w jaki sposób może przełożyć się to na osiągnięcie celów biznesowych Twojej firmy.

Poznaj z nami portal LinkedIn od A do Z i dowiedz się, jak skutecznie działać w tym kanale i innych portalach społecznościowych.

Cele szkolenia

Uświadomienie uczestników, jak ważne jest budowanie swojej marki osobistej i jak może wpłynąć na prowadzoną firmę.

  • Pokazanie uczestnikom, czym cechuje się portal LinkedIn i jak jest istotny, w kontekście budowania marki osobistej.
  • Pokazanie (na przykładach) jak prowadzić skuteczne działania w tym portalu.
  • Przedstawienie innych alternatyw (kanałów) i pokazanie plusów i minusów.
cele szkolenia01 2

Nie widzisz szkolenia dla Ciebie?

Korzyści dla Ciebie

korzysci szkolenia Zdobedziesz praktyczna wiedze
Zrozumiesz
Jak ważne jest budowanie marki osobistej, w kontekście prywatnym, jak i przedsiębiorstwa.
korzysci szkolenia Poznasz gotowe rozwiazania
Poznasz
Portale społecznościowe do prowadzenia marki osobistej, z naciskiem na LinkedIn. Przećwiczysz przykładowe zachowania w portalu. Poznasz benchmarki z branży – dobre przykłady.
korzysci szkolenia Otrzymasz wszystkie informacje
Będziesz miał/a szansę
Spojrzeć na temat budowy marki osobistej od strony strategiczno-teoretycznej (cele, sposoby komunikacji).
korzysci szkolenia Dowiesz sie wiecej
Zdobędziesz umiejętności praktyczne
Poznanie systemu, tworzenie treści, narzędzia pomagające w prowadzeniu profilu, przekształcenie profilu osobistego w biznesowy.

Co otrzymasz po szkoleniu?

Przygotowaliśmy dla Ciebie dodatkowe materiały i usługi, z których możesz korzystać po zakończeniu szkolenia.

szkolenia co otrzymasz po szkoleniu
szkolenia co otrzymasz dodatkowa godzina e1720769692110

Dodatkowa godzina

konsultacji z trenerem

szkolenia co otrzymasz prezentacje

Prezentacja ze szkolenia

+ pigułka wiedzy i checklista zadań

szkolenia co otrzymasz certyfikat e1720769684723

Certyfikat

i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1

Jak zbudować markę osobistą? Czas trwania: 2h

  • Strategia marki osobistej, czyli jak zaplanować świadome i spójne działania wspierające nasze zawodowe cele.
  • Marka osobista vs. marka firmy. Jak na siebie wpływają i jak zachować spójność komunikatów.
  • Komunikacja marki oparta o analizę archetypów marki, czyli jak komunikować w oparciu o swoje mocne strony.
  • Budowanie biznesowych relacji w social media, czyli netykieta mediów społecznościowych i sposób na zdobycie uwagi odbiorców.
  • Cechy poszczególnych portali społecznościowych. Omówienie platformy LinkedIn.

Moduł 2

Marka osobista na Linkedinie Czas trwania: 2h

Moduł 3

Rekrutowanie pracowników poprzez LinkedIn Czas trwania: 2h

Prowadzący inmarketing

Karol Siódmiak

  • Budowanie marki osobistej
  • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
  • Facebook Ads
  • LinkedIn Ads
  • Narzędzia marketingu online

Jakub Gilge

  • Strategia marketingowa
  • Budowanie marki osobistej
  • Narzędzia marketingu online
  • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
  • Google Ads

Zarezerwuj to szkolenie!

Porozmawiajmy o szkoleniu dla Ciebie lub Twojego zespołu. Szkolimy także 1:1 oraz realizujemy szkolenia dedykowane w formie stacjonarnej lub online.

Zadzwoń: +48 536 806 304

Napisz: kontakt@inmarketing.pl

Odwiedź nas:
ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6
Poznań

Rezerwacja szkolenia