Marketing w branży medycznej

Branża medyczna to jeden z najbardziej innowacyjnych i kapitałochłonnych sektorów gospodarki. Jej rozwój ma nie tylko bezpośredni wpływ na zdrowie społeczeństwa, ale także na całą gospodarkę, dzięki tworzeniu miejsc pracy i inwestycjom w rozwój technologiczny.

W związku z regulacjami prawnymi i wymogami etycznymi, działania marketingowe muszą być tu szczególnie precyzyjne i transparentne. Warto skupić się na dostarczaniu wartościowych, merytorycznych treści oraz budowaniu zaufania do marki i jej produktów, czy usług.

Marketing w branży medycznej

W 2023 roku wartość rynku farmaceutycznego w Polsce osiągnęła 50 miliardów złotych, rosnąc o 9,5%. Za tym sukcesem stoją jednak wyzwania: regulacje, edukacja pacjentów i silna konkurencja. My wiemy, jak sprostać tym wyzwaniom i skutecznie prowadzić marketing tak, by Twoja marka się wyróżniała.

zespol w matecki 1

Wojciech Matecki

Ekspert ds. marketingu w branży medycznej

Po co marketing w branży medycznej?

Przed rozpoczęciem działań warto najpierw zastanowić się nad celami i efektami, które chcemy osiągnąć.

pozycjonowanie lokalne dlaczego inm dostosowana strategia
Zwiększenie konwersji
Odpowiednio przygotowane kampanie marketingowe przyciągają uwagę potencjalnych klientów, zachęcając do korzystania z oferty.
warsztat strategiczny dlaczego inm obiektywne spojrzenie
Lepsze targetowanie
Marketing online pozwala dotrzeć do konkretnych grup odbiorców na podstawie ich preferencji.
pozycjonowanie ecommerce dlaczego inm zespol specjalistow
Zaawansowany remarketing
Działania marketingowe pomagają w domykaniu sprzedaży w remarketingu.
linkedin ads dlaczego inm zrozumienie potrzeb
Pozyskanie klientów
Odpowiednio przygotowane kampanie marketingowe przyciągają uwagę potencjalnych klientów, zachęcając do korzystania z oferty.
tiktok dlaczego inm trendy
Zdobycie przewagi konkurencyjnej
Marketing pomaga wyróżnić się na tle konkurencji i zdobyć przewagę na rynku farmaceutycznym.
pozycjonowanie lokalne dlaczego inm wsparcie doradztwo
Nawiązanie relacji z nowymi partnerami
Działania marketingowe wspierają budowanie relacji z nowymi partnerami biznesowymi.

Szukasz partnera w biznesie?

Marketing w branży prawno-finansowej to wyzwanie, które wymaga dobrej strategii, sprawdzonych metod i rzetelnego działania.

Jak możemy pomóc jako inmarketing?

Współpracowaliśmy z 10 klientami z różnych obszarów branży medycznej, dlatego wiemy, jak działać.

Audyt

Audyt

Zrobimy dogłębny reserach Twojej marki i przeprowadzimy wstępny wywiad.

Strategia

Strategia

Na bazie zdobytej wiedzy stworzymy spersonalizowaną strategię marketingową.

Realizacja i optymalizacja

Realizacja i optymalizacja

Przeprowadzimy zaplanowane działania od A do Z, wciąż sprawdzając rezultaty i optymalizując kampanie.

Analiza efektów

Analiza efektów

Prześlemy Ci dogłębny raport i przedstawimy wyniki. Zarekomendujemy również jak jeszcze możemy pomóc.

Frame 48127

Co mówią o nas klienci z branży medycznej?

Wykonaliśmy wiele projektów dla naszych klientów prowadzących przedsiębiorstwa medyczne, czy farmaceutyczne. Zobacz, jak oceniają naszą współpracę i co udało się nam osiągnąć.

Współpracuj z inmarketing!

Uporządkujmy wspólnie Twoje działania marketingowe lub stwórzmy cały proces na nowo.
Chętnie porozmawiamy o Twoich potrzebach i wyzwaniach.

All you need to know

Najczęstsze pytania

Czy piszecie teksty i robicie grafiki do reklam?
 Przeczytaj więcej
Z kim mogę się kontaktować, jeśli podejmiemy współpracę? 
 Przeczytaj więcej
Jakich efektów z kampanii mogę się spodziewać? 
 Przeczytaj więcej
Jakie działania wchodzą w skład usługi? 
 Przeczytaj więcej
Kiedy będą widoczne pierwsze efekty? Przeczytaj więcej