Marketing w branży HoReCa
Branża HoReCa jest szczególnie wrażliwa na zmieniające się trendy konsumenckie, takie jak rosnące znaczenie zdrowej żywności, digitalizacja zamówień, czy wzrost popularności dostaw do domu.
Marketing w branży HoReCa to nie tylko promocja – to sposób na budowanie relacji i zapewnianie niezapomnianych wrażeń, które sprawią, że klienci będą wracać.
Marketing w branży HoReCa
W 2024 roku wartość rynku HoReCa w Polsce wzrosła o 8,4% w porównaniu z rokiem poprzednim. Jednak rosnące ceny skłoniły wielu Polaków do ograniczenia wydatków na gastronomię, hotele, czy kawiarnie. Dlatego właśnie dobrze dobrane działania marketingowe, szczególnie teraz mają tu ogromne znaczenie.
Karol Siódmiak
Ekspert ds. marketingu w branży HoReCa
Po co marketing w branży HoReCa?
Przed rozpoczęciem działań warto najpierw zastanowić się nad celami i efektami, które chcemy osiągnąć.
Szukasz partnera w biznesie?
Marketing w branży prawno-finansowej to wyzwanie, które wymaga dobrej strategii, sprawdzonych metod i rzetelnego działania.
Jak możemy pomóc jako inmarketing?
Współpracowaliśmy z 5 klientami z branży hotelarskiej, gastronomicznej i kawiarnianej, dlatego wiemy jak działać.
Audyt
Zrobimy dogłębny reserach Twojej marki i przeprowadzimy wstępny wywiad.
Strategia
Na bazie zdobytej wiedzy stworzymy spersonalizowaną strategię marketingową.
Realizacja i optymalizacja
Przeprowadzimy zaplanowane działania od A do Z, wciąż sprawdzając rezultaty i optymalizując kampanie.
Analiza efektów
Prześlemy Ci dogłębny raport i przedstawimy wyniki. Zarekomendujemy również jak jeszcze możemy pomóc.
Co mówią o nas klienci z branży HoReCa?
Współpracuj z inmarketing!
Uporządkujmy wspólnie Twoje działania marketingowe lub stwórzmy cały proces na nowo.
Chętnie porozmawiamy o Twoich potrzebach i wyzwaniach.