Audyty inmarketing
Umów się na audyt swoich działań marketingowych i zobacz, co możesz poprawić, by zyskać jeszcze więcej klientów!
Content Marketing
Audyt Contentu
Odkryj, jak poprawić swoje działania content marketingowe, analizując treści pod kątem ich przydatności, angażowania odbiorców oraz optymalizacji dla różnych formatów.
- Analiza content marketingu i jego zgodności z celami marki
- Ocena jakości i skuteczności treści w różnych kanałach
- Rekomendacje dot. optymalizacji treści i strategii dystrybucji
Reklama internetowa
Audyt Google Ads
Chcesz zoptymalizować wyniki swoich kampanii? Zdobądź wiedzę, która pozwoli Ci maksymalizować skuteczność swoich działań reklamowych w Google.
- Analiza struktury kampanii – ich zorganizowania i optymalizacji
- Ocena słów kluczowych i dopasowań – zidentyfikujemy nieefektywne słowa kluczowe i niewykorzystane szanse
- Sugestia zmian oraz wskazówki dotyczące strategii kampanii Google Ads
Analityka
Audyt Google Analytics
Sprawdź, czy Twoja strona internetowa działa jak należy. Umów się na audyt analityki webowej i zobacz, jak wykorzystać narzędzia analityczne do maksymalizacji efektów swoich działań.
- Kompleksowa weryfikacja konfiguracji Google Analytics na Twojej stronie
- Analiza kodów śledzących i ich implementacji w ramach Twoich kampanii reklamowych
- Rekomendacje dotyczące optymalizacji śledzenia i wykorzystania danych
Reklama internetowa
Audyt konta Meta Ads
Chcesz poprawić wyniki swoich kampanii na Facebooku i/lub Instagramie? Sprawdź, czy dobrze definiujesz swoje cele reklamowe i spraw, by kliknięcia w reklamy zamieniły się w sprzedaż!
- Analiza struktury kampanii – ich zorganizowania i optymalizacji
- Ocena grup docelowych – zidentyfikujemy nieefektywne dopasowania i niewykorzystane szanse
- Sugestia zmian oraz wskazówki dotyczące strategii kampanii Meta Ads
Marketing
Audyt Regulaminu i Działań Konkursowych
Organizujesz konkurs promocyjny i nie wiesz jak zorganizować go zgodnie z zasadami?
Zastanawiasz się, czy przygotowany przez Ciebie regulamin konkursowy jest klarowny i zgodny z prawem?
- Rzetelna analiza regulaminów i działań promocyjnych pod kątem zgodności z prawem
- Rekomendacje dotyczące optymalizacji i minimalizacji ryzyka prawnego
- Wskazówki dotyczące strategii konkursów, by były nie tylko atrakcyjne, ale także pozwalały osiągać cele biznesowe
Audyt Marketingowy
Audyt LinkedIn: Organic & Performance
Nie wiesz czy Twoje działania na LinkedIn są optymalnie skonfigurowane zarówno w zakresie organicznym, jak i płatnym? Zmaksymalizuj efektywność Twojej strategii na LinkedIn, aby zwiększyć zaangażowanie i generowanie leadów.
- Analiza profilu na LinkedIn pod kątem jego atrakcyjności i widoczność
- Ocena strategii treści i jej wpływu na zaangażowanie oraz budowanie wizerunku marki.
- Przegląd kampanii płatnych na LinkedIn, w tym skuteczności targetowania
Marketing B2B
Audyt Marketingu B2B
Poznaj metody pozyskiwania klientów biznesowych i komunikowania się z innymi firmami. Dowiedz się, jakie działania podjąć, by zoptymalizować konwersję, zwiększać przychody i nie przepalać budżetu!
- Ocena strategii marketingowej B2B i jej zgodności z celami biznesowymi
- Analiza metod generowania leadów i ich skuteczności w kontekście B2B
- Przegląd wykorzystania treści marketingowych i ich wpływu na budowanie relacji z klientami biznesowymi
Audyt marketingowy
Audyt profilu na TikToku
Zwiększaj zasięgi oraz zaangażowanie swojej społeczności na TikToku! Odkryj, jak tworzyć treści, które naturalnie przekształcą się w większą liczbę obserwujących i sprzedaż.
- Analiza profilu i strategii treści na TikToku, w tym ocena spójności i atrakcyjności dla Twojej grupy docelowej
- Ocena zaangażowania i interakcji z użytkownikami, wskazówki dotyczące zwiększenia zasięgu
- Rekomendacje dotyczące optymalizacji wykorzystania hashtagów i trendów
Audyt marketingowy
Audyt Strategii Marketingowej
Dowiedz się, dlaczego Twoja strategia marketingowa nie przynosi oczekiwanych efektów i naucz się optymalizować strategię marketingową, aby lepiej docierać do klientów!
- Ocena spójności strategii marketingowej z celami i misją firmy
- Analiza kluczowych komponentów Twojej strategii marketingowej
- Rekomendacje strategiczne mające na celu zwiększenie widoczności marki i poprawę wyników sprzedażowych
Dlaczego warto wybrać inmarketing?
PorozmawiajmyAudyt może być dla Ciebie szansą na poprawę dotychczasowych działań. Nasi specjaliści podzielą się swoją wiedzą w skondensowanej formie. Skorzystasz z tej możliwości?
Dopasowanie do potrzeb
Audyty są maksymalnie efektywne i skrojone na miarę indywidualnych wymagań
Ekspercka wiedza
Nasi eksperci zidentyfikują błędy i odpowiedzą na Twoje pytania
Plan działań
Po audycie otrzymujesz wskazówki i rekomendacje dotyczące dalszych działań
Daj sobie szansę na zmianę!
Skontaktuj się z nami i zamów audyt podstawowy lub audyt PRO, dzięki którym wzniesiesz swój marketing na nowy poziom!