Od pomysłu po realizację Jak krok po kroku przygotować strategię komunikacji marki
Na tym szkoleniu przejdziesz z nami krok po kroku przez każdy element komunikacji Twojej marki.
W efekcie uzyskasz pełną, wypracowaną przez Ciebie strategię komunikacji, którą następnie wdrożysz w życie – zaczniesz od koncepcji, a skończysz na działaniu
Cele szkolenia
- Uświadomienie uczestników, że uporządkowana komunikacja marki ma wpływ na jej sukces wizerunkowy i sprzedażowy.
- Zapoznanie z elementami strategii komunikacji oraz z procesem jej tworzenia.
- Samodzielne przećwiczenie poszczególnych kroków budowania strategii komunikacji na przykładzie własnej marki (firmy, którą reprezentuję).
Nie widzisz szkolenia dla Ciebie?
Korzyści dla Ciebie
Dzięki naszemu kursowi zyskasz nową wiedzę i umiejętności, które pomogą Ci w sprawnym i skutecznym prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku.
Dowiesz się,
jak krok po kroku przygotować strategię komunikacji marki.
Zrozumiesz,
że właściwie opracowana strategia komunikacji pomoże marce dotrzeć ze spójnym przekazem i właściwymi kanałami do odpowiedniej grupy klientów.
Przygotujesz
zarys strategii komunikacji dla marki, którą zarządzasz.
Co otrzymasz po szkoleniu?
Przygotowaliśmy dla Ciebie dodatkowe materiały i usługi, z których możesz korzystać po zakończeniu szkolenia.
Dodatkowa godzina
konsultacji z trenerem
Prezentacja ze szkolenia
+ pigułka wiedzy i checklista zadań
Certyfikat
i potwierdzenie odbycia szkolenia
Ramowy program szkolenia
- Przyjrzenie się odbiorcom marki – kim są, co chcą zobaczyć, usłyszeć, poczuć i zrozumieć, kiedy wejdą w kontakt z marką.
- Audyt aktualnej komunikacji marki – ocena spójności komunikatu zawartego w strategii marki vs. informacje na stronie www, w social media, wykorzystywanych materiałach.
- Analiza nazwy i logo marki – jaki przekaz niosą i jak wpływają na komunikację marki z rynkiem.
- Zbudowanie “perception shift” czyli określenie jakie zmiany w postrzeganiu marka musi dokonać poprzez komunikację.
- Wybór kluczowych elementów komunikacji, które zbudują docelowy wizerunek marki.
- Dobór odpowiedniego języka, tonu i stylu komunikacji marki, aby była zrozumiana i właściwie odbierana przez klientów.
- Znalezienie kontekstów komunikacyjnych – o czym może mówić marka, aby zainteresować sobą odbiorców, jednocześnie budując założony wizerunek.
- Dopasowanie kanałów i narzędzi komunikacji – znalezienie punktów styku klientów z marką, zdefiniowanie ich zawartości oraz roli w porozumiewaniu marki się z rynkiem.
Zarezerwuj to szkolenie!
Porozmawiajmy o szkoleniu dla Ciebie lub Twojego zespołu. Szkolimy także 1:1 oraz realizujemy szkolenia dedykowane w formie stacjonarnej lub online.
Zadzwoń: +48 536 806 304
Napisz: hello@inmarketing.pl
Odwiedź nas:
ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6
Poznań