Od pomysłu po realizację Jak krok po kroku przygotować strategię komunikacji marki

inm szkolenia 5 1

Na tym szkoleniu przejdziesz z nami krok po kroku przez każdy element komunikacji Twojej marki.

W efekcie uzyskasz pełną, wypracowaną przez Ciebie strategię komunikacji, którą następnie wdrożysz w życie – zaczniesz od koncepcji, a skończysz na działaniu

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestników, że uporządkowana komunikacja marki ma wpływ na jej sukces wizerunkowy i sprzedażowy.
  • Zapoznanie z elementami strategii komunikacji oraz z procesem jej tworzenia.
  • Samodzielne przećwiczenie poszczególnych kroków budowania strategii komunikacji na przykładzie własnej marki (firmy, którą reprezentuję).
cele szkolenia01 7

Nie widzisz szkolenia dla Ciebie?

Korzyści dla Ciebie

Dzięki naszemu kursowi zyskasz nową wiedzę i umiejętności, które pomogą Ci w sprawnym i skutecznym prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku.

korzysci szkolenia Zdobedziesz praktyczna wiedze
Dowiesz się,
jak krok po kroku przygotować strategię komunikacji marki.
korzysci szkolenia Poznasz gotowe rozwiazania
Zrozumiesz,
że właściwie opracowana strategia komunikacji pomoże marce dotrzeć ze spójnym przekazem i właściwymi kanałami do odpowiedniej grupy klientów.
korzysci szkolenia Otrzymasz wszystkie informacje
Przygotujesz
zarys strategii komunikacji dla marki, którą zarządzasz.

Co otrzymasz po szkoleniu?

Przygotowaliśmy dla Ciebie dodatkowe materiały i usługi, z których możesz korzystać po zakończeniu szkolenia.

szkolenia co otrzymasz po szkoleniu
szkolenia co otrzymasz dodatkowa godzina e1720769692110

Dodatkowa godzina

konsultacji z trenerem

szkolenia co otrzymasz prezentacje

Prezentacja ze szkolenia

+ pigułka wiedzy i checklista zadań

szkolenia co otrzymasz certyfikat e1720769684723

Certyfikat

i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1

Przygotuj strategię swojej marki Czas trwania: 6h

  • Przyjrzenie się odbiorcom marki – kim są, co chcą zobaczyć, usłyszeć, poczuć i zrozumieć, kiedy wejdą w kontakt z marką.
  • Audyt aktualnej komunikacji marki – ocena spójności komunikatu zawartego w strategii marki vs. informacje na stronie www, w social media, wykorzystywanych materiałach.
  • Analiza nazwy i logo marki – jaki przekaz niosą i jak wpływają na komunikację marki z rynkiem.
  • Zbudowanie “perception shift” czyli określenie jakie zmiany w postrzeganiu marka musi dokonać poprzez komunikację.
  • Wybór kluczowych elementów komunikacji, które zbudują docelowy wizerunek marki.
  • Dobór odpowiedniego języka, tonu i stylu komunikacji marki, aby była zrozumiana i właściwie odbierana przez klientów.
  • Znalezienie kontekstów komunikacyjnych – o czym może mówić marka, aby zainteresować sobą odbiorców, jednocześnie budując założony wizerunek.
  • Dopasowanie kanałów i narzędzi komunikacji – znalezienie punktów styku klientów z marką, zdefiniowanie ich zawartości oraz roli w porozumiewaniu marki się z rynkiem.

Prowadzący inmarketing

Jakub Gilge

  • Strategia marketingowa
  • Budowanie marki osobistej
  • Narzędzia marketingu online
  • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
  • Google Ads

Krzysztof Gorecki

  • Budowanie marki osobistej
  • Skuteczny e-commerce
  • Budowa działu marketingu
  • Internetowe kampanie reklamowe
  • Narzędzia marketingu online

Zarezerwuj to szkolenie!

Porozmawiajmy o szkoleniu dla Ciebie lub Twojego zespołu. Szkolimy także 1:1 oraz realizujemy szkolenia dedykowane w formie stacjonarnej lub online.

Zadzwoń: +48 536 806 304

Napisz: hello@inmarketing.pl

Odwiedź nas:
ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6
Poznań

Rezerwacja szkolenia