Czy Twój brief marketingowy rzeczywiście odzwierciedla potrzeby Twojego biznesu? A może dopiero zastanawiasz się, czy w ogóle warto go stworzyć?
Webinar | 17 września 2024 // 10:00
Anatomia briefu Jak zdiagnozować swoje potrzeby marketingowe?
Weź udział w webinarze 17 września o 10:00 i dowiedz się, jak zdiagnozować swoje potrzeby marketingowe, stworzyć brief i uniknąć przy tym błędów.
Czego dowiesz się podczas webinaru?
Czujesz, że aktualne działania marketingowe w Twojej firmie nie są oparte o potrzeby Twojego biznesu? A może stoisz przed wyzwaniem napisania briefu marketingowego i nie wiesz od czego zacząć? Jeśli tak, to ten webinar jest dla Ciebie! Przygotowaliśmy dawkę konkretnej wiedzy dla Brand Managerów, Marketingowców i wszystkich, dla których komunikacja marki, jest częścią codziennej pracy. Będziemy rozmawiać o:
Dlaczego warto być z nami 17 września o 10:00?
Zapisz się na webinar!Poznaj sprawdzone sposoby na określenie potrzeb oraz celów marketingowych i stwórz brief, dzięki któremu Twoje współprace marketingowe nabiorą sensu!
Usprawnienie procesu
Dowiedz się, jak określić i zakomunikować potrzeby, by uniknąć błędów, a zarazem zaoszczędzić czas.
Wiedza z autopsji
Skorzystaj z wiedzy eksperta, który dzięki doświadczeniu wskaże możliwe rozwiązania i inne perspektywy.
Interaktywny warsztat
Weź udział w diagnozie briefu live i wspólnie z nami przekuj teorię w praktyczne rozwiązanie.
Prelegent – Krzysztof Gorecki
Krzysztof Gorecki to założyciel i CEO inmarketing digital agency. Jego umiejętność łączenia celów biznesowych ze strategią marketingową pozwala na tworzenie rozwiązań, które realnie wspierają rozwój i wzrost przychodów partnerów oraz klientów. Skutecznie realizuje projekty dla firm z różnorodnych branż, w tym e-commerce, przemysłowej i prawno-podatkowej. Jest członkiem Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP, Wielkopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan, Rady Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. W ramach swojej roli w inmarketing, Krzysztof nie tylko przewodzi zespołowi, ale również osobiście angażuje się w kluczowe projekty, oferując swoje doświadczenie i wiedzę w zakresie strategii marketingowej.
Weź udział w warsztacie!
Teoria to nie wszystko, dlatego chcemy pokazać jak wykorzystać wiedzę w praktyce. Spotkanie zakończymy diagnozą briefu live!
To doskonała okazja, aby od razu zastosować zdobytą wiedzę teoretyczną w praktyce.
Zapisz się na webinar!
Dołącz do nas 17 września o 10:00 i stwórz cele marketingowe, wynikające z Twoich potrzeb!