Webinar | 17 września 2024 // 10:00

Anatomia briefu Jak zdiagnozować swoje potrzeby marketingowe?

Czy Twój brief marketingowy rzeczywiście odzwierciedla potrzeby Twojego biznesu? A może dopiero zastanawiasz się, czy w ogóle warto go stworzyć?

Weź udział w webinarze 17 września o 10:00 i dowiedz się, jak zdiagnozować swoje potrzeby marketingowe, stworzyć brief i uniknąć przy tym błędów.

Czego dowiesz się podczas webinaru?

Czujesz, że aktualne działania marketingowe w Twojej firmie nie są oparte o potrzeby Twojego biznesu? A może stoisz przed wyzwaniem napisania briefu marketingowego i nie wiesz od czego zacząć? Jeśli tak, to ten webinar jest dla Ciebie! Przygotowaliśmy dawkę konkretnej wiedzy dla Brand Managerów, Marketingowców i wszystkich, dla których komunikacja marki, jest częścią codziennej pracy. Będziemy rozmawiać o:

cookie dlaczego inm holistyczne podejscie
Diagnoza celu
Jak dobrze zdiagnozować cele i potrzeby swojej marki i zawrzeć je w briefie?
tiktok ads dlaczego inm dbamy o kwestie techniczne
Elementy briefu
Z jakich elementów składa się brief i jak je skonstruować?
growth plan dlaczego inm narzedzia
Prawidłowa konstrukcja
Jakie są najczęstsze błędy podczas pisania briefu i jak ich uniknąć?
twitter dlaczego inm dedykowany sepcjalista
Case Studies
Case study: teoria w działaniu – analiza realnych przypadków.
pinterest ads dlaczego inm zorientowanie na klienta
Warsztat
Briefing na żywo: wspólna diagnoza celów i strategii w czasie rzeczywistym.
ga4 dlaczego inm wsparcie szkolenie
Q&A
Podczas webinaru możesz zadawać pytania w sesji Q&A, aby pogłębić temat i omówić indywidualne przypadki.

Dlaczego warto być z nami 17 września o 10:00?

Zapisz się na webinar!

Poznaj sprawdzone sposoby na określenie potrzeb oraz celów marketingowych i stwórz brief, dzięki któremu Twoje współprace marketingowe nabiorą sensu!

warsztat strategiczny dlaczego inm
szkolenia dlaczego inm 100 szkolen

Usprawnienie procesu

Dowiedz się, jak określić i zakomunikować potrzeby, by uniknąć błędów, a zarazem zaoszczędzić czas.

Wiedza z autopsji

Skorzystaj z wiedzy eksperta, który dzięki doświadczeniu wskaże możliwe rozwiązania i inne perspektywy.

audytseo dlaczego inm ekspercka wiedza

Interaktywny warsztat

Weź udział w diagnozie briefu live i wspólnie z nami przekuj teorię w praktyczne rozwiązanie.

Prelegent – Krzysztof Gorecki

Krzysztof Gorecki to założyciel i CEO inmarketing digital agency. Jego umiejętność łączenia celów biznesowych ze strategią marketingową pozwala na tworzenie rozwiązań, które realnie wspierają rozwój i wzrost przychodów partnerów oraz klientów. Skutecznie realizuje projekty dla firm z różnorodnych branż, w tym e-commerce, przemysłowej i prawno-podatkowej. Jest członkiem Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP, Wielkopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan, Rady Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. W ramach swojej roli w inmarketing, Krzysztof nie tylko przewodzi zespołowi, ale również osobiście angażuje się w kluczowe projekty, oferując swoje doświadczenie i wiedzę w zakresie strategii marketingowej.

7P9A2389 Edit 1

Weź udział w warsztacie!

Teoria to nie wszystko, dlatego chcemy pokazać jak wykorzystać wiedzę w praktyce. Spotkanie zakończymy diagnozą briefu live!

To doskonała okazja, aby od razu zastosować zdobytą wiedzę teoretyczną w praktyce.

Zapisz się na 
webinar!

Dołącz do nas 17 września o 10:00 i stwórz cele marketingowe, wynikające z Twoich potrzeb!