Marketing w branży hurtowniczej
Rynek hurtowy opiera się na relacjach, skali i cenie, a jego cyfrowa transformacja to konieczność. Skuteczny marketing dla hurtowni skupia się na budowaniu cyfrowej obecności, która ułatwia procesy zakupowe.
Polega na prezentowaniu merytorycznych treści i pozycjonowaniu marki jako niezawodnego partnera, który wspiera biznes klienta w świecie B2B.
Marketing w branży hurtowniczej
„W branży hurtowniczej partnerstwo buduje się na fundamencie zaufania i wydajności operacyjnej. Naszym celem jest pozycjonowanie Twojej marki jako niezawodnego i nowoczesnego partnera, którego procesy są zoptymalizowane, a reputacja zbudowana na merytorycznej komunikacji. Dzięki temu wzmacniamy siłę Twojej sprzedaży i zapewniamy przewagę w świecie B2B.”

Jakub Gilge
Opiekun branży hurtowniczej
Po co marketing w branży hurtowniczej?
Przed rozpoczęciem działań warto najpierw zastanowić się nad celami i efektami, które chcemy osiągnąć.






Szukasz partnera w biznesie?
Marketing w branży hurtowniczej to wyzwanie, które wymaga dobrej strategii, sprawdzonych metod i rzetelnego działania.
Jak możemy pomóc jako inmarketing?
Współpracowaliśmy z 6 hurtowniami, dlatego wiemy, jak działać.
Audyt
Zrobimy dogłębny reserach Twojej marki i przeprowadzimy wstępny wywiad.
Strategia
Na bazie zdobytej wiedzy stworzymy spersonalizowaną strategię marketingową.
Realizacja i optymalizacja
Przeprowadzimy zaplanowane działania od A do Z, wciąż sprawdzając rezultaty i optymalizując kampanie.
Analiza efektów
Prześlemy Ci dogłębny raport i przedstawimy wyniki. Zarekomendujemy również jak jeszcze możemy pomóc.

Co mówią o nas klienci z branży hurtowniczej?




























Współpracuj z inmarketing!
Uporządkujmy wspólnie Twoje działania marketingowe lub stwórzmy cały proces na nowo.
Chętnie porozmawiamy o Twoich potrzebach i wyzwaniach.