Chaos w projektach? Budżet, który ciągle się nie spina? Zadania ad hoc bez większego sensu?
20 marca 2025 // 11:00
webinar dla marketing managerów JAK ZARZĄDZAĆ BUDŻETEM I PROJEKTAMI ABY SPRAWNIE REALIZOWAĆ CELE
Weź udział w webinarze 20 marca o 11 i poznaj sprawdzone metody zarządzania projektami i budżetem!
Dlaczego warto dołączyć do tego webinaru?

Agenda, czyli to omówimy podczas webinaru 👉

Cele czyli (nie)oczywiste podstawy

Jak poukładać marketing?

Zarządzanie projektami

Zarządzanie budżetem marketingowym

Zarządzanie zespołem marketingowym
Dołącz do nas i odkryj nowe rozwiązania, do zastosowania w swoim dziale marketingu!
Zapisz się na webinar!
ZOSTAŃ Z NAMI DO KOŃCA I ZDOBĄDŹ CERTYFIKAT!
Dla każdego uczestnika, który będzie z nami do końca webinaru, wyślemy certyfikat uczestnictwa. To dowód Twojego zaangażowania w rozwój zawodowy i potwierdzenie zdobytej wiedzy.
✅ Weź udział ✅ Zdobądź wiedzę ✅ Otrzymaj certyfikat ✅ Wdróż zmiany
Jeden webinar 👉 kilka nowych perspektyw
Zapisz sięTen webinar to nie teoria – to konkretne rozwiązania poparte praktyką i doświadczeniem – nie tylko naszą, ale i dzeisiątek naszych klientów – marketing managerów z różnych branż.


Konkretne rozwiązania, nie teoria
Zamiast suchej teorii, otrzymasz wskazówki i narzędzia, które od razu wdrożysz w swoich projektach. Dzielimy się rozwiązaniami, które stosujemy na co dzień w naszej agencji.

Case studies z pierwszej ręki
Poznasz prawdziwe historie transformacji projektów marketingowych. Pokazujemy nie tylko to, co zadziałało, ale też cenne lekcje z popełnionych błędów.

Wsparcie po webinarze
Każdy uczestnik otrzyma dostęp do nagrania oraz materiał pomocniczy, który wykorzystasz w codziennej pracy.
Prelegentka webinaru Antonina Sibila
Marketing Manager w inmarketing
Przez ostatnie 3 lata zarządzała marketingiem w różnych organizacjach, rozwijając i tworząc procesy i struktury marketingowe. Obecnie odpowiada za marketing agencji, łącząc kompetencje z obszarów komunikacji, strategii i performance. Posiada doświadczenie sprzedażowe, które przekłada się na lepsze rozumienie potrzeb i procesów zakupowych klientów, a także relacji marketingu i sprzedaży.
W codziennej pracy analizuje profile klientów i ich ścieżki zakupowe, co pozwala jej obserwować różnorodne podejścia do zarządzania marketingiem i ich skuteczność. Największą satysfakcję czerpie z poznawania marketingu B2B oraz rozwoju w obszarze Marketing Automation.

ZAREZERWUJ TĘ DATĘ!
Dołącz do nas 20 marca o 11:00 i znajdź nowe rozwiązania i inspiracje do zarządzania projektami marketingowymi.
Ten webinar to Twoja szansa na usprawnienie procesów, które codziennie realizujesz jako Marketing Manager. Zdobędziesz konkretne narzędzia i wiedzę, dzięki którym łatwiej osiągniesz swoje cele biznesowe!