Prowadzenie Pinteresta
Wśród video, zdjęć i grafik udostępnianych na Pintereście jest też miejsce na prezentację Twojej działalności. Pokazuj to, co przyciągnie uwagę Twoich przyszłych klientów i przekuj wizualną warstwę swojego biznesu w wartościowe leady.
Zaufali nam:
O prowadzeniu Pinteresta
Prowadzenie konta na Pintereście to przede wszystkim warstwa wizualna. Możesz inspirować użytkowników oferowanymi usługami lub zastosowaniem swoich produktów, ukazując je w przyjemnych dla oka aranżacjach. To ważne, ponieważ Pinterest kieruje ruch na firmową stronę internetową lub np. na Instagrama. A z tych miejsc już blisko do zakupu!
O prowadzeniu Pinteresta
Prowadzenie konta na Pintereście to przede wszystkim warstwa wizualna. Możesz inspirować użytkowników oferowanymi usługami lub zastosowaniem swoich produktów, ukazując je w przyjemnych dla oka aranżacjach. To ważne, ponieważ Pinterest kieruje ruch na firmową stronę internetową lub np. na Instagrama. A z tych miejsc już blisko do zakupu!
Dlaczego warto prowadzić Pinteresta?
Wizualna atrakcyjność
Pinterest jest platformą opartą na obrazach, co sprawia, że jest idealnym miejscem do prezentowania produktów i usług w atrakcyjny wizualnie sposób, z dużym naciskiem na jakość kreacji.
Sprecyzowania grupa docelowa
Około 80% użytkowników Pinteresta to kobiety – to ważna informacja, która pozwala tworzyć kreacje dostosowane do odbiorcy.
Generowanie ruchu
Piny często są linkowane bezpośrednio do stron produktów lub artykułów na blogach, co może skutecznie zwiększać sprzedaż i ruch na stronie.
Konwersje
Użytkownicy Pinteresta często szukają inspiracji z myślą o realizacji przyszłych projektów lub zakupach, a to wyjątkowo cenne dla marek, które chcą dotrzeć do klientów z gotowością do dokonania zakupu.
Chcesz prowadzić firmowego Pinteresta?
Nie musisz sam tworzyć tablic i pinów. Chętnie zajmiemy się tym za Ciebie – w końcu dobrze się za tym znamy! Ty powiedz nam jedynie, że chcesz porozmawiać!
Proces / Jak wygląda rozpoczęcie współpracy?
Krok 1
Konsultacje
W pierwszym kroku ustalamy potrzeby Twojego biznesu, zakres naszych działań i prognozujemy efekty.
Krok 2
Podpisanie umowy
Dopełniamy konieczne formalności, które umożliwią start współpracy.
Krok 3
Rozpoczęcie działań
Po podpisaniu niezbędnych umów i uzyskaniu wymaganych dostępów rozpoczynamy działania.
Dlaczego warto wybrać inmarketing?
PorozmawiajmyRobienie zdjęć i tworzenie grafik ze swoimi produktami to czasochłonne zajęcie. A czasu w biznesie – jak na lekarstwo!
Jeśli czujesz, że chcesz oddać to zadanie w ręce grupy specjalistów, przekonaj się, że możesz nam zaufać.
Zespół specjalistów
Nad Twoim przekazem czuwa zespół specjalistów ds. SM, strategów i copywriterów.
Spójność komunikacji
Opracowujemy spójną komunikację dla budowania silnej marki.
Wysoka jakość kreacji
Tworzymy wysokiej jakości treści, dzięki czemu przykuwają uwagę odbiorców
Skontaktuj się z nami
Porozmawiajmy o Pintereście – możliwościach, jakie niesie dla Twojej firmy. Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy!
Dlaczego warto prowadzić Pinteresta swojej marki?
Prowadzenie profilu na Pinterest to nie tylko tworzenie tablic pełnych inspiracji, lecz także sztuka kreatywnego marketingu wizualnego. Planując aktywność swojej marki w mediach społecznościowych, warto mieć świadomość ogromnej siły wizualnej narracji na Pinterest. Jak prowadzić swój profil na tej platformie z sukcesem? Samo wstawianie pinów nie wystarczy do osiągnięcia szerokich zasięgów na tej platformie. Czasem warto zainwestować we wsparcie specjalistów, którzy zadbają o skuteczność Twoich starań na Pinterest.
To platforma, która doskonale sprawdzi się jako narzędzie marketingowe dla rękodzielników, designerów oraz usługodawców, którzy chcą w nieoczywisty sposób przedstawić swoje portfolio szerokiej grupie potencjalnych klientów. Tworząc inspirujące piny i tablice na Pinterest, możesz efektywnie rozpromować swoją działalność.
Prowadzenie profesjonalnego konta na Pintereście
Pinterest to miejsce, gdzie wiele osób szuka inspiracji, dlatego jest to doskonała przestrzeń do profesjonalnej prezentacji swojej marki. Wizualny storytelling to kluczowy element sukcesu na tej platformie. Kreuj spójne tablice tematyczne, które opowiadają historię Twojej marki i nawiązują do Twojej działalności oraz produktów czy usług. Śledź najnowsze trendy wizualne i staraj się wkomponować je z identyfikacją wizualną firmy. Nie mieszaj stylów Twoich pinów w obrębie tablic, dbaj o jednolitą narrację wizualną, na swoim koncie. Dbaj o to, by Twój Pinterest był źródłem inspiracji dla Twojej grupy docelowej.
Prowadzenie profilu Pinterest swojej marki ułatwią Ci dostępne narzędzia, takie jak możliwość promowania postów czy wykupienia reklam. Dzięki temu szybciej osiągniesz wysokie wyniki zarówno pod względem obserwacji Twoich tablic, jak i zainteresowania pinami oraz samą marką.
Na czym polega obsługa Pinteresta?
Na Pintereście planowanie treści koncentruje się na wizualnym storytellingu, inspiracjach i zastosowaniu odpowiednich słów kluczowych do poprawy widoczności w wyszukiwarkach. Grafiki muszą być nie tylko estetyczne, ale także zapraszać do odkrywania ciekawych historii. Wartościowe treści pełne inspiracji przyciągną uwagę użytkowników, budując przy tym społeczność wokół marki..
Za pomocą pinów na tablicach Pinterest możesz skutecznie zachęcić Twoich obserwatorów do skorzystania z Twoich usług czy zakupu Twoich produktów, gdyż posty mogą być zaopatrzone w odnośniki do innych witryn, na przykład Twojej strony lub sklepu internetowego. Prowadzenie Pinteresta w spójny wizualnie sposób pozwala zbudować wizerunek marki i zwiększyć zainteresowanie jej produktami czy usługami.
Rodzaje postów na Pintereście
Prowadzenie Pinteresta swojej marki wymaga znajomości różnych rodzajów postów, która pozwala stworzyć skuteczną strategię działania na platformie. Piny zdjęciowe stanowią podstawową formę treści na tej platformie. Estetyczne i kreatywne zdjęcia, idealnie dopasowane do charakteru marki, przyciągają uwagę użytkowników i zachęcą ich do dodawania Twoich postów do swoich tablic. Piny wideo to kolejna forma treści na Pintereście, która w krótkich filmach pozwala na jeszcze większe inspirowanie odbiorców.
Na platformie Pinterest warto również korzystać z możliwości tworzenia tablic, czyli zestawień związanych tematycznie ze zdjęciami i filmami. Organizowanie treści w Boardach pozwala na bardziej zorganizowane i spójne zaprezentowanie marki. Kluczem do sukcesu na Pintereście jest skupienie się na estetycznych i inspirujących treściach, które przyciągną uwagę użytkowników i pozwolą na zbudowanie społeczności wokół marki.
Zwiększenie zasięgów na Pintereście
Budowanie szerokich zasięgów wymaga zrozumienia specyfiki platformy, jaką jest Pinterest. Jak prowadzić konto i dodawać piny, aby zainteresować dużą grupę odbiorców? Zadbaj o dokładne opisy zdjęć na Twoich tablicach oraz stosuj odpowiednie hasztagi lub słowa kluczowe, aby treści były łatwiejsze do odnalezienia. Opisy pomagają też w wychwyceniu pinów przez algorytm, co przyczynia się do naturalnego wypromowania pinów. Wykorzystuj format wideo, który przyciąga uwagę, gdyż nie jest najbardziej popularną formą postu na Pinterest. Piny wideo często są bardziej interaktywne i bardziej angażują obserwatorów.
Grupowanie contentu na Pintereście w tematyczne boardy ułatwia użytkownikom odnalezienie interesujących ich treści. Co ważne, wypromowana może zostać cała tablica, dzięki czemu większa liczba Twoich pinów trafi do potencjalnych klientów. Stawiaj na estetyczne, wysokiej jakości grafiki, które wyróżniają się na tablicy użytkownika i kreują profesjonalny wizerunek Twojej marki.
Ile kosztuje prowadzenie konta na Pintereście?
Założenie i prowadzenie profilu na Pintereście jest darmowe, a samodzielnie możesz tworzyć i publikować piny, które są podstawową formą komunikacji na tej platformie. Skutecznym sposobem na wybicie się na Pinterest bez generowania dodatkowych kosztów, jest stosowanie storytellingu, który jest jedną ze strategii marketingowych. Dobrze poprowadzony storytelling efektywnie angażuje odbiorców i buduje lojalność wobec marki, jednak nieświadome stosowanie tej strategii może przynieść odwrotny efekt.
Wsparcie ze strony profesjonalistów od social media marketingu pozwala w pełni wykorzystać potencjał platformy. W przypadku współpracy z agencją, koszty związane z obsługą obejmą opracowanie i wdrożenie planu marketingowego, kontakt z project managerem, tworzenie estetycznych grafik i filmów, a także optymalizację treści pod kątem SEO, co pomoże wypromować piny przez algorytm strony. Koszty współpracy będą zależały od zakresu działań agencji.
Skontaktuj się z nami
Porozmawiajmy o Pintereście – możliwościach, jakie niesie dla Twojej firmy. Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy!