Webinar: Marketing w branży przemysłowej.

Marketing w branży przemysłowej nie jest prosty, jednak mamy dowody na to, że może przynosić realne efekty. Dołącz do webinaru 26 marca o 18:00 i dowiedz się, co zrobić, aby Twój marketing zamienił się w nowe partnerstwa, leady i większe przychody.

Czego dowiesz się podczas webinaru?

Jeśli czujesz, że marketing w Twojej firmie to tylko dodatek, przekonaj się, że może zmienić się w kompleksowe narzędzie do pozyskiwania kontaktów, budowania rozpoznawalności i przede wszystkim – do zwiększania przychodów. Podczas webinaru omówimy:

  • wyzwania marketingowe w branży przemysłowej,
  • przykłady skutecznych strategii marketingowych w przemyśle,
  • narzędzia i techniki marketingowe dla branży przemysłowej,
  • nasze Case Study: czyli jak to działa w praktyce.

Webinar skierowany jest do profesjonalistów z branży przemysłowej, w tym marketing managerów, sales managerów, dyrektorów i CEO, którzy chcą zwiększyć swoją widoczność na rynku i efektywność działań marketingowych.

Trzy etapy ikony etap 3

26.03.2024, 18:00

sekcja 2 ikona content marketing

Spotkanie online

Trzy etapy ikony etap 2

Część Q&A

Projekt bez nazwy 3

Jakub Gilge – prelegent webinaru

Jakub Gilge, Head of Strategy & SEM w inmarketing, ma 12 lat doświadczenia w marketingu, w tym 5 lat specjalizacji w sektorze marketingu przemysłowego, gdzie zrealizował 15 projektów. Jest posiadaczem 14 certyfikatów z digital marketingu, aktywnie wykłada na UAM i przeprowadzał szkolenia dla PKO i Warty.

Przekonaj się, jak skuteczny marketing może przyspieszyć Twój sukces w przemyśle!