środa – czwartek // 19 – 20 / 06 / 2024

inmarketing
days 2024

Świętuj z nami 7 urodziny podczas dwudniowego wydarzenia online. Przygotowaliśmy dla Ciebie inspirujące prelekcje i praktyczne wskazówki!

Poznaj najnowsze trendy marketingowe, posłuchaj ekspertów i ciesz się zdobytą wiedzą. Nie może Ciebie zabraknąć!

Agenda

Przygotuj się na intensywne dwa dni pełne wiedzy i inspiracji! Siedem prelekcji z ekspertami, serie „tips & tricks” z Meta, Google i TikTok Ads, 15-minutowe tutoriale i wywiady z gośćmi. Bądź z nami online przez oba dni lub dołącz tylko na wybrane prelekcje o określonych godzinach.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu w przypadku wystąpienia nagłych, niezależnych od niego sytuacji.

Środa

19 / 06 / 2024

09:45Powitanie

// Krzysztof Gorecki // CEO

10:00Od czego zacząć budowanie strategii marketingowej w firmie?

// Kuba Gilge // Head of Strategy / SEM

10:35Google Analytics – o czym pamiętać podczas konfiguracji?

// Rafał Baraniecki // Head of Technology

10:55Zarządzanie działem marketingu

// Krzysztof Gorecki // CEO

11:30Jak nagrać profesjonalne wideo w biurze

// Dominika Kyciak // Social Media Specialist

11:50Jak podejść z głową do budowy lub rozwoju strategii marki?

// Kuba Kędzia // Strategy Consultant inmarketing & Materia

12:25Rozmowa z gościem

// Wojciech Matecki // Head of Project Management

12:45Wykorzystywanie wizerunku w marketingu – co możesz, a czego nie możesz

// Grzegorz Kobus // Administration Manager

13:20Rozmowa z gościem

// Wojciech Matecki // Head of Project Management

13:40Relacja z klientem – klucz do udanej sprzedaży

// Kuba Wojciechowski // Head of Sales

Czwartek

20 / 06 / 2024

9:45Powitanie

// Krzysztof Gorecki // CEO

10:00Personal Brand na LinkedIn – dlaczego powinieneś go prowadzić i jak to robić?

// Karol Siódmiak // Head of Paid Social

10:35Meta Ads: tips & tricks – Jakie automatyzacje wybierać, a z jakich zrezygnować

// Wojciech Stola // PPC Specialist

10:55Najważniejsze elementy strony internetowej – Case Studies – jak zrobiliśmy to my na naszej nowej stronie

// Wojciech Matecki // Head of Project Management

11:30Rozmowa z Szymonem Laszewiczem, Senior Managerem w Grant Thornton

// Krzysztof Gorecki // CEO

11:50TikTok Ads: tips & tricks – 10 rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć

// Aleksandra Habiera // PPC Specialist

12:10Rozmowa z gościem

// Wojciech Matecki // Head of Project Management

12:30Google Ads: tips & tricks – Konwersje i raporty

// Bartosz Wasicki //Product Owner PPC Specialist

12:50Podziękowanie

// Krzysztof Gorecki // CEO

Zapisz się na inmarketing days i świętuj z nami 7 urodziny!

Porady ekspertów Praktyczne wskazówki Najnowsze trendy

Poznaj naszych prelegentów

Nasi prowadzący to praktycy z różnych dziedzin marketingu, którzy podzielą się wiedzą opartą na doświadczeniu.

Kuba Gilge

Od czego zacząć budowanie strategii marketingowej w firmie?

Rafał Baraniecki

Google Analytics – o czym pamiętać podczas konfiguracji?

Krzysztof Gorecki

Zarządzanie działem marketingu

Domika Kyciak

Jak nagrać profesjonalne wideo w biurze?

Grzegorz Kobus

Wykorzystywanie wizerunku w Marketingu – co możesz, a czego nie możesz?

Wojciech Matecki

Najważniejsze elementy strony internetowej: case studies – jak zrobiliśmy to my na naszej nowej stronie?

Karol Siódmiak

Personal Brand na LinkedIn – dlaczego powinieneś go prowadzić i jak to robić?

Wojciech Stola

Meta Ads: tips & tricks – Jakie automatyzacje wybierać, a z jakich zrezygnować?

Kuba Wojciechowski

Relacja z klientem – klucz do udanej sprzedaży

Aleksandra Habiera

TikTok Ads: tips & tricks – 10 rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć

Bartosz Wasicki

Google Ads: tips & tricks – konwersje i raporty

Dlaczego warto być z nami?

Weź udział

Weź udział w inmarketing days i pozwól się zainspirować.

Eksperci

Każdy z naszych ekspertów to nie tylko praktyk. Posłuchaj o marketingu od ludzi, dla których jest on pasją.

Różne dziedziny

Reklamy w internecie, zarządzanie, PR? Podczas inmarketing days spotkasz się z ekspertami z różnych obszarów marketingu!

Najnowsze trendy

Bądź na bieżąco z nowinkami w świecie digital marketingu i podnieś efektywność Twoich działań marketingowych!

01 //

Od czego zacząć budowanie strategii marketingowej w firmie?

Zrozum jak krok po kroku zbudować skuteczną strategię marketingową i wyróżnić się na tle konkurencji.

  • 30-minutowa prelekcja z Head of Strategy
  • Dowiesz się od czego zacząć tworzenie strategii i co powinna zawierać.

Prowadzący: Kuba Gilge

02 //

Google Analytics – o czym pamiętać podczas konfiguracji?

Naucz się, jak prawidłowo skonfigurować to narzędzie, aby maksymalnie wykorzystać jego możliwości w śledzeniu i analizie ruchu na stronie internetowej.

  • 15-minutowy tutorial z Head of Technology
  • Dowiesz się jak uniknąć podstawowych błędów podczas konfiguracji GA4.

Prowadzący: Rafał Baraniecki

03 //

Zarządzanie działem marketingu

Poznaj niezbędne techniki efektywnego zarządzania zespołem marketingowym.

  • 30-minutowa prelekcja z CEO inmarketing
  • Dowiesz się jak motywować, budować zaangażowanie i planować pracę w zespole marketingowym.

Prowadzący: Krzysztof Gorecki

04 //

Jak nagrać profesjonalne wideo w biurze?

Sprawdź jak przygotować się do nagrywania, jakie narzędzia i techniki wykorzystać oraz jak zadbać o każdy aspekt produkcji, aby uzyskać profesjonalny efekt.

  • 15-minutowy tutorial z Social Media Specialist
  • Dowiesz się jak ustawić kadr i o czym pamiętać podczas montażu

Prowadzący: Domika Kyciak

05 //

Jak odpowiadać na negatywne opinie i hejt?

Naucz się profesjonalnie i konstruktywnie reagować na negatywne komentarze, radzić sobie z hejtem oraz przekształcać krytykę w okazję do poprawy wizerunku firmy.

  • 30-minutowa prelekcja z Content Managerem
  • Dowiesz się dlaczego nie warto ignorować nieprzychylnych opinii i hejtu i jak obracać je na swoją korzyść.

06 //

Wykorzystywanie wizerunku w marketingu – co możesz, a czego nie możesz?

Poznaj prawne aspekty, dotyczące wykorzystania wizerunku osób i marek, dowiedz się jak tworzyć content, który jest zgodny z przepisami.

  • 30-minutowa prelekcja z Head of Administration
  • Dowiesz się jak unikać pułapek prawnych w działaniach marketingowych

Prowadzący: Grzegorz Kobus

07 //

Najważniejsze elementy strony internetowej: case study – jak zrobiliśmy to my na naszej nowej stronie?

Dowiedz się jakie elementy są niezbędne do stworzenia funkcjonalnej i atrakcyjnej witryny, analizując nową stronę inmarketing.

  • 30-minutowa prelekcja z Head of Project Management
  • Dowiesz się jak zaprojektować stronę, aby była intuicyjna, estetyczna i przyjazna dla użytkowników.

Prowadzący: Wojciech Matecki

08 //

Personal Brand na LinkedIn – dlaczego powinieneś go prowadzić i jak to robić?

Odkryj jak zbudować i wzmocnić swoją markę osobistą na LinkedIn i budować sieć kontaktów.

  • 30-minutowa prelekcja z Head of Paid Social
  • Dowiesz się jakie treści publikować, jak zbudować sieć kontaktów i stworzyć atrakcyjny i profesjonalny profil.

Prowadzący: Karol Siódmiak

09 //

Meta Ads: tips & tricks – jakie automatyzacje wybierać, a z jakich zrezygnować?

Dowiedz się, które automatyzacje od Meta Ads są najbardziej efektywne, a które mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.

  • 15-minutowy tutorial z PPC Specialist
  • Dowiesz się czego unikać podczas ustawiania kampanii Meta Ads

Prowadzący: Wojciech Stola

010 //

Relacja z klientem – klucz do udanej sprzedaży

Poznaj techniki budowania trwałych relacji z klientami, które zwiększają ich lojalność oraz poprawiają wyniki sprzedaży.

  • 30-minutowa prelekcja z Head of Sales
  • Dowiesz się jak wykorzystać relacje z klientami do zwiększenia sprzedaży, poprzez techniki cross-sellingu, up-sellingu oraz spersonalizowane oferty

Prowadzący: Kuba Wojciechowski

011 //

TikTok Ads: tips & tricks – 10 rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć

Sprawdź co może wnieść TikTok Ads do Twojej firmy i jak wykorzystać jego potencjał efektywniej.

  • 15- minutowy tutorial z PPC Specialist
  • Poznasz zaawansowane funkcje i narzędzia dostępne w TikTok Ads Manager

Prowadzący: Aleksandra Habiera

012 //

Google Ads: tips & tricks – konwersje i raporty

Sprawdź jak poprawić skuteczność reklam dzięki odpowiednim konwersjom i jak zaoszczędzić czas poprzez tworzenie zautomatyzowanych raportów.

  • 15-minutowy tutorial z Product Owner of Google Ads
  • Dowiesz się jak ustawiać konwersje podstawowe i dodatkowe oraz jak zautomatyzować wysyłanie raportów w Google Ads

Prowadzący: Bartosz Wasicki

Weź udział w inmarketing days

Spędź z nami 7 urodziny i przygotuj się na dużą dawkę energii, wiedzy, inspiracji i praktycznych wskazówek prosto od zespołu inmarketing!