Świętuj z nami 7 urodziny podczas dwudniowego wydarzenia online. Przygotowaliśmy dla Ciebie inspirujące prelekcje i praktyczne wskazówki!
środa – czwartek // 19 – 20 / 06 / 2024
inmarketing
days 2024
Poznaj najnowsze trendy marketingowe, posłuchaj ekspertów i ciesz się zdobytą wiedzą. Nie może Ciebie zabraknąć!
Agenda
Przygotuj się na intensywne dwa dni pełne wiedzy i inspiracji! Siedem prelekcji z ekspertami, serie „tips & tricks” z Meta, Google i TikTok Ads, 15-minutowe tutoriale i wywiady z gośćmi. Bądź z nami online przez oba dni lub dołącz tylko na wybrane prelekcje o określonych godzinach.
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu w przypadku wystąpienia nagłych, niezależnych od niego sytuacji.
Środa
19 / 06 / 2024
09:45Powitanie
// Krzysztof Gorecki // CEO
10:00Od czego zacząć budowanie strategii marketingowej w firmie?
// Kuba Gilge // Head of Strategy / SEM
10:35Google Analytics – o czym pamiętać podczas konfiguracji?
// Rafał Baraniecki // Head of Technology
10:55Zarządzanie działem marketingu
// Krzysztof Gorecki // CEO
11:30Jak nagrać profesjonalne wideo w biurze
// Dominika Kyciak // Social Media Specialist
11:50Jak podejść z głową do budowy lub rozwoju strategii marki?
// Kuba Kędzia // Strategy Consultant inmarketing & Materia
12:25Rozmowa z Magdą Szwedowicz, strategiem sprzedaży produktów cyfrowych w Launching Solution | Jak skutecznie sprzedawać kursy online?
/ Karol Siódmiak // Head of Paid Social
12:45Wykorzystywanie wizerunku w marketingu – co możesz, a czego nie możesz
// Grzegorz Kobus // Administration Manager
13:20Rozmowa z dr. Tomaszem Zawadzkim, ekspertem ds. strategii marki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu | Jak poszerzać działania w dziale marketingu?
// Krzysztof Gorecki // CEO
13:40Najważniejsze elementy strony internetowej – Case Studies – jak zrobiliśmy to my na naszej nowej stronie
// Wojciech Matecki // Head of Project Management
Czwartek
20 / 06 / 2024
9:45Powitanie
// Krzysztof Gorecki // CEO
10:00Personal Brand na LinkedIn – dlaczego powinieneś go prowadzić i jak to robić?
// Karol Siódmiak // Head of Paid Social
10:35Meta Ads: tips & tricks – Jakie automatyzacje wybierać, a z jakich zrezygnować
// Wojciech Stola // PPC Specialist
10:55Relacja z klientem – klucz do udanej sprzedaży
// Kuba Wojciechowski // Head of Sales
11:30Rozmowa z Szymonem Laszewiczem, Senior Managerem w Grant Thornton | Współpraca z agencją digital marketingu
// Krzysztof Gorecki // CEO
11:50TikTok Ads: tips & tricks – 10 rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć
// Aleksandra Habiera // PPC Specialist
12:10Rozmowa z Anną Obszyńską, Brand Managerem w Laboratoires Vivacy | Współpraca z agencją digital marketingu
// Wojciech Matecki // Head of Project Management
12:30Google Ads: tips & tricks – Konwersje i raporty
// Bartosz Wasicki //Product Owner PPC Specialist
12:50Podziękowanie
// Krzysztof Gorecki // CEO
Zapisz się na inmarketing days i świętuj z nami 7 urodziny!
Dlaczego warto być z nami?
Weź udziałWeź udział w inmarketing days i pozwól się zainspirować.
Eksperci
Każdy z naszych ekspertów to nie tylko praktyk. Posłuchaj o marketingu od ludzi, dla których jest on pasją.
Różne dziedziny
Reklamy w internecie, zarządzanie, PR? Podczas inmarketing days spotkasz się z ekspertami z różnych obszarów marketingu!
Najnowsze trendy
Bądź na bieżąco z nowinkami w świecie digital marketingu i podnieś efektywność Twoich działań marketingowych!
01 //
Od czego zacząć budowanie strategii marketingowej w firmie?
Zrozum jak krok po kroku zbudować skuteczną strategię marketingową i wyróżnić się na tle konkurencji.
- 30-minutowa prelekcja z Head of Strategy
- Dowiesz się od czego zacząć tworzenie strategii i co powinna zawierać.
Prowadzący: Kuba Gilge
02 //
Google Analytics – o czym pamiętać podczas konfiguracji?
Naucz się, jak prawidłowo skonfigurować to narzędzie, aby maksymalnie wykorzystać jego możliwości w śledzeniu i analizie ruchu na stronie internetowej.
- 15-minutowy tutorial z Head of Technology
- Dowiesz się jak uniknąć podstawowych błędów podczas konfiguracji GA4.
Prowadzący: Rafał Baraniecki
03 //
Zarządzanie działem marketingu
Poznaj niezbędne techniki efektywnego zarządzania zespołem marketingowym.
- 30-minutowa prelekcja z CEO inmarketing
- Dowiesz się jak motywować, budować zaangażowanie i planować pracę w zespole marketingowym.
Prowadzący: Krzysztof Gorecki
04 //
Jak nagrać profesjonalne wideo w biurze?
Sprawdź jak przygotować się do nagrywania, jakie narzędzia i techniki wykorzystać oraz jak zadbać o każdy aspekt produkcji, aby uzyskać profesjonalny efekt.
- 15-minutowy tutorial z Social Media Specialist
- Dowiesz się jak ustawić kadr i o czym pamiętać podczas montażu
Prowadzący: Domika Kyciak
05 //
Jak odpowiadać na negatywne opinie i hejt?
Naucz się profesjonalnie i konstruktywnie reagować na negatywne komentarze, radzić sobie z hejtem oraz przekształcać krytykę w okazję do poprawy wizerunku firmy.
- 30-minutowa prelekcja z Content Managerem
- Dowiesz się dlaczego nie warto ignorować nieprzychylnych opinii i hejtu i jak obracać je na swoją korzyść.
06 //
Wykorzystywanie wizerunku w marketingu – co możesz, a czego nie możesz?
Poznaj prawne aspekty, dotyczące wykorzystania wizerunku osób i marek, dowiedz się jak tworzyć content, który jest zgodny z przepisami.
- 30-minutowa prelekcja z Head of Administration
- Dowiesz się jak unikać pułapek prawnych w działaniach marketingowych
Prowadzący: Grzegorz Kobus
07 //
Najważniejsze elementy strony internetowej: case study – jak zrobiliśmy to my na naszej nowej stronie?
Dowiedz się jakie elementy są niezbędne do stworzenia funkcjonalnej i atrakcyjnej witryny, analizując nową stronę inmarketing.
- 30-minutowa prelekcja z Head of Project Management
- Dowiesz się jak zaprojektować stronę, aby była intuicyjna, estetyczna i przyjazna dla użytkowników.
Prowadzący: Wojciech Matecki
08 //
Personal Brand na LinkedIn – dlaczego powinieneś go prowadzić i jak to robić?
Odkryj jak zbudować i wzmocnić swoją markę osobistą na LinkedIn i budować sieć kontaktów.
- 30-minutowa prelekcja z Head of Paid Social
- Dowiesz się jakie treści publikować, jak zbudować sieć kontaktów i stworzyć atrakcyjny i profesjonalny profil.
Prowadzący: Karol Siódmiak
09 //
Meta Ads: tips & tricks – jakie automatyzacje wybierać, a z jakich zrezygnować?
Dowiedz się, które automatyzacje od Meta Ads są najbardziej efektywne, a które mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.
- 15-minutowy tutorial z PPC Specialist
- Dowiesz się czego unikać podczas ustawiania kampanii Meta Ads
Prowadzący: Wojciech Stola
010 //
Relacja z klientem – klucz do udanej sprzedaży
Poznaj techniki budowania trwałych relacji z klientami, które zwiększają ich lojalność oraz poprawiają wyniki sprzedaży.
- 30-minutowa prelekcja z Head of Sales
- Dowiesz się jak wykorzystać relacje z klientami do zwiększenia sprzedaży, poprzez techniki cross-sellingu, up-sellingu oraz spersonalizowane oferty
Prowadzący: Kuba Wojciechowski
011 //
TikTok Ads: tips & tricks – 10 rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć
Sprawdź co może wnieść TikTok Ads do Twojej firmy i jak wykorzystać jego potencjał efektywniej.
- 15- minutowy tutorial z PPC Specialist
- Poznasz zaawansowane funkcje i narzędzia dostępne w TikTok Ads Manager
Prowadzący: Aleksandra Habiera
012 //
Google Ads: tips & tricks – konwersje i raporty
Sprawdź jak poprawić skuteczność reklam dzięki odpowiednim konwersjom i jak zaoszczędzić czas poprzez tworzenie zautomatyzowanych raportów.
- 15-minutowy tutorial z Product Owner of Google Ads
- Dowiesz się jak ustawiać konwersje podstawowe i dodatkowe oraz jak zautomatyzować wysyłanie raportów w Google Ads
Prowadzący: Bartosz Wasicki
Weź udział w inmarketing days
Spędź z nami 7 urodziny i przygotuj się na dużą dawkę energii, wiedzy, inspiracji i praktycznych wskazówek prosto od zespołu inmarketing!