Zaplanuj angażujące treści dla Twojej marki, które w skuteczny sposób przyciągną odbiorców.
Poznaj różne typy contentu i zacznij działać!

Bezpłatny webinar: Zarządzanie contentem
jako ​​​​kluczowy element działań marketingowych
​​​​​​​

W branży marketingowej od lat pada hasło: "Content is the king"
Wreszcie nadeszły czasy, gdy content i wyrazisty wizerunek marki decydują o jej sukcesie.
Zapraszam Cię na webinar, gdzie pokażę Ci jak to zastosować w Twoim biznesie.

Wykorzystaj content dla sukcesu Twojego biznesu

Cześć, nazywam się Krzysztof Gorecki i od 13 lat zajmuję się marketingiem.

Prowadząc agencję obsługującą ponad 60 klientów miesięcznie widzę, jak dynamicznie zmienia się świat biznesowy i jakie wyzwania stoją przed zarówno małymi, jak i większymi przedsiębiorcami. Chcę pomóc takim przedsiębiorcom i marketerom, jak Ty, w lepszym dostosowaniu się do bieżących wyzwań. 

Dlatego mój kolejny webinar poświęcony będzie zarządzaniu contentem i jego kluczowej roli w działaniach marketingowych. Blisko 80% firm korzysta z content marketingu, aby rozwijać swój biznes! Zapraszam, jeżeli chcesz wiedzieć, jak przygotować skuteczny content marketing i wyprzedzić swoją konkurencję.


Program webinaru (ok. 90 min):

- Po co Ci content w firmie?
Funkcje contentu w firmach działających na rynku B2C oraz B2B.

- Dla kogo tworzyć treści?
Definiowanie grup docelowych pod persony zakupowe.

- Jak trafić w potrzeby odbiorców?
Planowanie contentu w lejku marketingowym.

- Jak tworzyć skuteczny content?
Zasady tworzenia contentu w różnych formatach.

- Czy warto publikować codziennie?
Czyli o recyklingu treści i content flow w różnych biznesach.


Udział w webinarze jest bezpłatny - wystarczy się zapisać. 

Webinar odbywa się pod patronatem Wielkopolskiego Związku Pracodawców "Lewiatan".


Zapisz się klikając przycisk "zapisz się" na pasku na dole strony (jeśli go nie widzisz, zaakceptuj najpierw cookies).

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak na podstawie danych zaplanować content dla Twojej firmy

  • Jak zbudować strategię dziełań content marketingowych

  •  Jakie treści są szczególnie cenne, jak często publikować i dlaczego niekoniecznie jak najwięcej

  • Jaka jest rola sztucznej inteligencji w tworzeniu contentu


Kto poprowadzi szkolenie?

  • Krzysztof Gorecki

    Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w marketingu. Założyciel i CEO, obecnie 30-osobowej agencji marketingowej. Bycie przedsiębiorcą w połączeniu z wiedzą merytoryczną sprawia, że jak mało kto wie, co jest ważne, co się kalkuluje i jak ustalić priorytety w celu rozwoju firmy. Swoją wiedzą dzieli się także jako wykładowca, trener i konsultant. Aktywnie udziela się jako członek w instytucjach wspierających biznes, jak np. Wielkopolski Związek Pracodawców Lewiatan czy Rada Konsultacyjna przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Z sukcesami realizował współprace w wielu branżach, m.in. budowlanej, deweloperskiej, prawno-podatkowej, e-commerce czy szkoleniowo-edukacyjnej.

  • , ,