Reklamy na Facebooku

Czym jest Facebook Commerce Manager?

Czy Commerce Manager w ramach platformy Facebooka jest czym艣, co mo偶emy nazwa膰 rewolucj膮? Naszym zdaniem tak! Us艂uga nie jest jeszcze dost臋pna w Polsce, lecz jest ju偶 testowana w innych krajach. Nadal brakuje nam o niej wielu informacji na temat chocia偶by mechanizmu dzia艂ania, ale jej zamys艂 jest klarowny. Facebook planuje w ramach swojej platformy umo偶liwi膰 sprzeda偶 […]

Czytaj wi臋cej

Gdzie znikn臋艂a sekcja 鈥瀒nformacje i reklamy鈥 na fanpage’ach?

Facebook nieraz zaskoczy艂 nas r贸偶nymi zmianami, pisali艣my o nich mi臋dzy innymi w artykule o algorytmie. Czas na kolejn膮 zmian臋! Cz臋艣膰 z Was z pewno艣ci膮 korzysta艂a z funkcji 鈥瀒nformacje i reklamy鈥, kt贸ra pozwala艂a podejrze膰 aktualne reklamy wy艣wietlane przez dowolne profile firmowe na Facebooku – nie musieli艣my mie膰 nawet na nich przyznanych 偶adnych r贸l. Jeszcze wczoraj (09.05.19 […]

Czytaj wi臋cej

Wska藕nik trafno艣ci reklam na Facebooku znika!

Wska藕nik trafno艣ci reklam znika? Ale jak to? – zapytacie. Odpowied藕 jest prosta – zostanie zast膮piony trzema bardziej szczeg贸艂owymi liczbami, kt贸re pomog膮 w usprawnieniu najs艂abiej funkcjonuj膮cego elementu w kampanii. Jest to zmiana inspirowana (zapewne) rozwi膮zaniem znanym z systemu reklamowego Google, gdzie mamy Quality Score. Wska藕nik trafno艣ci reklam – co w zamian? 3 zupe艂nie nowe wska藕niki, kt贸re w […]

Czytaj wi臋cej

Algorytm Facebooka – jak radzi膰 sobie ze zmianami?

Facebook z ka偶dym rokiem coraz bardziej ogranicza zasi臋gi, na czym najbardziej cierpi膮 w艂a艣ciciele blog贸w oraz ma艂ych firm. Wykorzystuj膮 oni Facebooka do regularnego pozyskiwania ruchu na swoje strony. Kilka lat temu nie by艂o z tym 偶adnego problemu i posty dociera艂y do niemal wszystkich u偶ytkownik贸w, kt贸rzy polubili nasz fanpage. Niestety po jakim艣 czasie algorytm Facebooka zacz膮艂 ogranicza膰 […]

Czytaj wi臋cej