Content Manager

Je艣li chcesz do nas do艂膮czy膰, skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie www.inmarketing.pl/oferty-pracy lub wy艣lij CV na adres rekrutacja@inmarketing.pl

Pami臋taj o zawarciu klauzuliWyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych przez InMarketing Krzysztof Gorecki, ul. Wodna 15/14, 61-782 Pozna艅, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Co cechuje idealnego kandydata/kandydatk臋?

  • Posiada ugruntowane do艣wiadczenie w pracy z contentem,
  • Wykazuje samodzielno艣膰 i sumienno艣膰 w dzia艂aniu,
  • Potrafi zarz膮dza膰 zespo艂em i rozlicza膰 prac臋 podleg艂ych mu/jej os贸b,
  • Umie w艂a艣ciwie delegowa膰 i nadzorowa膰 prac臋 zlecon膮, a tak偶e wyznacza膰 kierunki dla zleconych zada艅,
  • Zna specyfik臋 pracy z contentem, w agencji marketingowej, nie boi si臋 sugerowa膰 nowych rozwi膮za艅.

Co b臋dzie nale偶a艂o do Twoich obowi膮zk贸w?

  • Kierowanie pracami dzia艂u contentowego i zarz膮dzanie projektami w zakresie dzia艂u,
  • Zlecanie zada艅 wewn臋trznym i zewn臋trznym podwykonawcom (grafikom, copywriterom, administracji itd.),
  • Tworzenie i nadzorowanie tworzenia anga偶uj膮cych tre艣ci dla r贸偶nych marek i bran偶,
  • Wsp贸艂prace w zakresie dystrybucji tre艣ci w mediach i portalach zewn臋trznych,
  • Nawi膮zywanie wsp贸艂prac z influencerami,
  • Przygotowywanie raport贸w i rekomendacji rozwi膮za艅 dla klient贸w.

Co oferujemy?

  • wynagrodzenie zale偶ne od Twojego do艣wiadczenia,
  • mo偶liwo艣膰 rozliczenia w oparciu o faktur臋 lub umow臋 zlecenie,
  • obs艂ug臋 ciekawych projekt贸w e-commerce i B2B dla znanych marek,
  • dost臋p do szerokiej bazy kurs贸w i materia艂贸w szkoleniowych online, a tak偶e szkole艅 i konferencji offline,
  • szkolenia wewn臋trzne z zakresu marketingu,
  • mo偶liwo艣膰 przyst膮pienia do Ubezpieczenia Medycznego (obecnie compensa mulltizdrowie),
  • liczne integracje, wyj艣cia firmowe i inne wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day 艣rednio raz w miesi膮cu i inne mi艂e niespodzianki.

Pobierz plik PDF z ofert膮

ContentManager.pdf

Zainteresowa艂a Ci臋 oferta pracy w InMarketing?


    Wybierz jedn膮 z ofert:

    Zamie艣膰 plik z CV: