W 2. Okienku InMarketingowym gościem był Wojciech Matecki, Project Manager w inmarketing digital agency.  Na co dzień zajmuje się prowadzeniem projektów, które dotyczą wielu usług od reklam do pozycjonowania stron internetowych, ale to właśnie strony internetowe to jego główny obszar zainteresowania.

Gość Karola Siódmiaka odpowiedział na takie pytania, jak:

  • Jakie są typy stron oraz ich charakterystyka? 
  • Jak analizować efektywność stron internetowych?
  • Jakie są skuteczne rozwiązania dla e-commerce, czyli Shoper, Shoplo i Shopify i inne.

Okienko InMarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, którym gospodarzem jest Karol Siódmiak, PPC Manager. Spotkania odbywają się średnio co 2-3 tygodnie z osobami wewnątrz firmy, jak i z gośćmi z zewnątrz.

Drugi odcinek Okienka InMarketingowego obejrzycie tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=entgb6gRloE&list=PLNVuWQ09hUWHOZdTVGJbUhUOKlvlLD7LK&index=2