Strona główna » Blog » „Konferencja I ❤️ marketing 2019 „- relacja z konferencji

„Konferencja I ❤️ marketing 2019 „- relacja z konferencji

W przedostatni tydzień października świat marketingu żył konferencją I ❤️ marketing tworzoną przez Sprawny Marketing. Nam w tym roku udało się uczestniczyć w trzecim dniu – I ❤️ Influencer, za sprawą wygranej w konkursie naszej Social Media Specialist – Pauliny, organizowanym przez Sprawny Marketing oraz Macieja Kautza.

Była to niesamowita okazja do poszerzenia wiedzy o szybko rozwijającym się w Polsce influencer marketingu, inspirujące rozmowy oraz wymiana doświadczeń z innymi marketerami. Na Paulinie szczególne wrażenie zrobiła prelekcja Rafała Masnego – ,,10 lat Influencer Marketingu w Polsce”. Rafał na swoim wystąpieniu przedstawił jak na przestrzeni lat zmieniał się influencer marketing, którego początkiem były działania blogerek modowych i youtuberów. Na konferencji szeroko poruszony był także temat podcastów. Olek Wandzel zaskoczył niestandardowym występem pod tytułem „Mamo, słyszę głosy! Podcast — czyli Twój stary-nowy najlepszy przyjaciel.” W pewnym momencie zostały zgaszone światła i za pomocą wykorzystania jedynie głosu opowiadał historię i zachęcał do korzystania z podcastów.

Wnioski po evencie? Influencer marketing rozwija się bardzo szybko i jeszcze nie raz nas zaskoczy, a klimat #ilovemkt daje ogromny power do działania! Bardzo pozytywne i niezwykle inspirujące wydarzenie.

Z niecierpliwością będziemy czekać na kolejną konferencję!

Social media marketing to jej żywioł. W InMarketing, Paulina kieruje tematami związanymi z komunikacją w mediach społecznościowych i influencer marketingiem. Dzień rozpoczyna od kubka kawy i przeglądu nowinek marketingowych. Miłośniczka Instagrama i wszystkiego co z nim związane, aplikacja ta nie ma przed nią żadnych tajemnic! Pozytywnie nastawiona do świata i ludzi, w wolnych chwilach trenuje pole dance oraz odkrywa nowe smaki kuchni wegetariańskiej.

ZOSTAW KOMENTARZ